Favore.plBaza wiedzyBudowa, dom, ogródPozostałe

Artykuł: Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?

Jak zdobyć zlecenia dla swojej firmy?
Autor: KarolinaRoksela   |   2 mar 2021, 11:26   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Pozostałe

Stworzenie własnej firmy jeszcze nigdy nie było tak proste. Dużo trudniej jest jednak zaistnieć na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji. Nawet jeśli popyt na daną usługę jest duży, nie oznacza to szybkiego pozyskania klientów. W takiej sytuacji warto skorzystać z serwisów łączących małych i średnich przedsiębiorców ze zleceniodawcami. W jaki sposób działają takie platformy oraz w jak można korzystać z ich funkcjonalności? Zapoznaj się z naszym kompendium wiedzy i dowiedz się, jak otrzymywać zlecenia na swoje usługi.

Jak wyróżnić usługi swojej firmy na tle konkurencji?

Prowadzenie biznesu, szczególnie w popularnych (w danym okresie) branżach jest obecnie wyjątkowo trudne. Na każdym bowiem kroku trzeba mierzyć się z rosnącą w siłę konkurencją. Na rynku panuje zasada: jeśli klient nie widzi różnicy pomiędzy ofertami firm, to wybierze tą, która jest dla niego najkorzystniejsza cenowo. Jak więc unaocznić wyjątkowość naszej usługi potencjalnym zleceniodawcom?

Twoja firma powinna przede wszystkim oferować coś, czego nie ma nikt inny. Może być to zarówno najbardziej jakościowy produkt, jak i wiedza, doświadczenie czy rzetelność oraz gwarancja bezpieczeństwa. Zdobędziesz zlecenia, jeśli dasz się zauważyć na rynku. Postaraj się zwiększyć widoczność swoich usług w sieci. Pokaż swoje zaangażowanie i oryginalność. Klienci docenią fakt, że ich słuchasz i realizujesz zadania zgodnie z ich zaleceniami. Aby osiągnąć sukces, musisz wykonywać zlecone prace w terminie i zrównoważyć stosunek jakości do ceny.

Bądź widoczny, czyli dlaczego warto skorzystać z serwisów usług

Tak jak już zostało wspomniane, widoczność oraz dotarcie do klientów jest kluczowym czynnikiem rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Świetnym rozwiązaniem dla firm jest skorzystanie z platform zapytań ofertowych, takich jak Favore. Umieszczając informacje i ogłoszenia o swoich usługach w sieci, nie jesteśmy pewni, do jak dużej grupy odbiorców one trafią. Wspomniane serwisy zaś łączą zleceniodawców oraz wykonawców i docierają do rozbudowanej bazy klientów.

Dodatkowo takie strony usługowe za każdym razem poinformują firmę, gdy pojawi się w wyszukiwarce zlecenie, które mogłaby zrealizować. Takie rozwiązanie przyśpiesza i ułatwia kontakt z potencjalnymi klientami. Ponadto, jeśli zdecydujesz się na stworzenie swojej własnej wizytówki, to zwiększysz szanse na zdobycie większej liczby ofert. Dokładny i kompleksowy opis realizowanych usług pozwala budować swój wizerunek. Zwiększa również szanse na zapamiętanie przez odbiorców i skorzystanie przez nich z przedsiębiorstwa w przyszłości.

Porady dla wykonawców, czyli jak zacząć zdobywać zlecenia na platformie

Jeżeli chcesz zacząć działalność na platformie zapytań ofertowych, takich jak na przykład Favore, to musisz zarejestrować tam swoją firmę. Aby otrzymywać zlecenia przez taki serwis z ogłoszeniami, musisz wypełnić prosty formularz. Jakie dane należy podać? Na początek wystarczy imię i nazwisko, adres e-mail, nazwa firmy i numer telefonu. W ten sposób zyskasz dostęp do przetargów i zleceń oraz zwiększysz swoją widoczność wśród potencjalnych klientów.

Jak więc zaprezentować swoje usługi? Tworząc wizerunek specjalisty w danej dziedzinie (np. budowlano-remontowej czy finansowej) starannie przygotuj swoją wizytówkę na platformie. Kieruj się, wypełniając ją kilkoma zasadami:

• odpowiednio wyodrębnij usługi w ramach swojej działalności;
• dodaj przemyślaną nazwę dla usługi;
• wybierz właściwą kategorię;
• uzupełnij informacje o lokalizacji;
• poinformuj o cenie i jednostce rozliczeniowej;
• sprecyzuj godziny dostępności;
• przedstaw dane kontaktowe.

Favore umożliwia ponadto udostępnianie galerii zdjęć oraz szereg opcji dodatkowych np. przedstawienie różnych form usługi czy poinformowanie o rabatach. Taki sposób zaprezentowania firmy i jej działalności zdecydowanie ułatwi poszukiwanie potencjalnych klientów oraz zdobywanie korzystnych zleceń.


KOMENTARZE
  • brak komentarzy