Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Billboard

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Billboard

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama
  • Skrypciarz 22 lis 2013, 3:00
    Dzień Dobry.
    Ponieważ jestem zielony z tego tematu natomiast wiem ze ten tematu był pewnie tutaj nie jeden raz. Mam do państwa parę pytań związanych z tym przedsięwzięciem. Wszystkich gburów, przemądrzałych i wszystko wiedzących chciałbym uprzedzić że mi są tutaj potrzebni jak głuchemu walkman. Mam po prostu parę zwykłych pytań i jakiś zwykły śmiertelnik jak ja tylko z trochę większą wiedzą niż ja może mi pomoże w tym temacie.
    Załóżmy że mam pieniądze na wszystko chce się dowiedzieć tylko cen. No zaczniemy od samej ziemi
    1. Czy jest taka możliwość że kupuje kawałek ziemi na którym miałby się mieścić ten billboard? Co bym nie musiał wynajmować jej od kogoś. I ile by średnio kosztował taki kawałek ziemi na ten słup reklamowy? Podejrzewam że płaci się nie za powierzchnie tego słupa tylko za rozpiętość reklamy. Mam na myśli taki o zwykłych wymiarach. Miasto 120 tyś mieszkańców. Wiem też ze jest to pewnie zależne w jakim miejscu w miejscu to jest czy przed wjazdem do miastu czy w środku miasta i pewni parę innych czynników. Chciałbym się dowiedzieć ile kosztowało by to w poszczególnych miejscach.
    2. Jaki jest koszt postawienia takiego billboardu? I tutaj też pytanie czy każdy to robi raczej wynajmując do tego specjalną firmę, która mi go postawi od zera i ile oni by sobie za to liczyli. Czy też to się robi w ten sposób że kupuję sam materiały i oni mi to go tylko montują. Jakie są mniej więcej ceny. A dodam jeszcze ze billboard podświetlany.
    3. Ile bym dostał średnio od jakiejś firmy za reklamę na tym billboardzie. Obiło mi się o uszy ze nie duże są to pieniądze.
    4. Czy jeżeli jakaś firma już wynajmie ode mnie go. Czy oni pokrywają koszty tych naklejenia tych reklam?