Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Wysyłanie masowego mailingu i sms - jaka skuteczność ? Czy warto korzystać ?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Wysyłanie masowego mailingu i sms - jaka skuteczność ? Czy warto korzystać ?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama
  • calvaro25 19 lis 2011, 15:29     (ostatnio zmieniony przez autora 9 gru 2011, 10:08, w całości zmieniany 2 razy)
    Przymierzam się do skorzystania z usługi szybkiej wysyłki e-mail przez. Nie znam skuteczności i chętnie posłucham Tych,którzy korzystali.
    uśmiech buziak
    Cytuj
  • SMSAPI 16 sty 2012, 11:33
    Efektywność kampanii SMS i e-mail była już badana przez kilka niezależnych firm. Wyniki tych analiz wskazują na SMS-y jako skuteczniejszy sposób promocji:

    - 93% klientów odczytuje reklamę tekstową wysłaną na swój telefon (TNS OBOP oraz UKE)
    - 46% osób dokonuje zakupu pod wpływem reklamowego SMS-a (raport Nielsen)
    - skuteczność mailingu (CTR) do baz zewnętrznych to 2%, a do baz wewnętrznych jest zaledwie kilkakrotnie wyższy (SARE).

    Dzięki platformie SMSAPI można realizować masowe wysyłki SMS (powiadomienia i wiadomości reklamowe), MMS oraz wiadomości głosowych VMS. Każda rejestrująca się osoba dostaje na początek pakiet darmowych SMS-ów, aby przetestować usługę. Rejestracja jest darmowa, nie wymagamy także podpisywania umowy. Dodatkowo, po każdej wysyłce nadawca otrzymuje raport dostarczeń, na podstawie którego można prześledzić skuteczność kampanii i planować następne wysyłki.
    Cytuj
  • SzymonBiegaj 3 sty 2014, 23:58
    Tu jest obszerny PDF z wynikami badania przeprowadzonego na 3 miliardach wysłanych mailingów. Wiele można wyciągnąć wniosków na temat skuteczności, najlepszej pory wysyłki, urządzeń mobilnych, godziny wysyłki a także Open rate, CTR i innych wskażników. Raport email marketing statystyki mailingu.
    Cytuj
  • ciekawski1a 5 sty 2014, 15:20
    Chciałem zobaczyć stronkę ale link nie działa, i dowiedzieć sie jaki koszt jest.
    Cytuj
  • zott 7 sty 2014, 10:44
    Na pewno warto korzystać z programów do tego przeznaczonych.

    Cytuj
  • sloneczko9 17 sty 2014, 10:44     (ostatnio zmieniony przez autora 21 sty 2014, 13:49, w całości zmieniany 1 raz)
    Też jestem zainteresowana tym zagadnieniem. Po ostatnich zawirowaniach w Google, poważnych zmianach w algorytmie wyszukiwania - strony na krótko pojawiają się w pierwszej 10 aby po chwili wypaść i po kilku dniach powrócić. Krótko mówiąc, pozycjonowanie stało się trudniejsze i mniej pewne. Należy posiłkować się innymi środkami komunikacji. Mailing jest tak stary jak stary jest internet. Gdy czytam sobie na http://freshmail.pl/blog/wiedza-i-raporty/efektywnosc-email-marketingu-czyli-czy-mailing-sie-oplaca/ o skuteczności i wadach i zaletach tego typu działania to wysuwa się jeden wniosek, że mailing reklamowy jest zaraz po pozycjonowaniu najskuteczniejszą formą reklamy. Każdy z nas ma co najmniej jedną skrzynkę e-mail. Zasięg jest więc ogromny. Oczywiście mam tutaj na myśli wysyłanie wiadomości do użytkowników którzy się na to zgodzili (legalny mailing).
    Cytuj
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum