Banner jest podstawowym narzędziem w marketingu internetowym. Obecnie na większości stron można je znaleźć. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć zainteresowanie użytkowników sieci?
Facebook oferuje wiele możliwości promowania marki. Jedną z nich, niejednokrotnie pomijaną i niedocenianą są grupy użytkowników. Mogą one jednak przydać się w promocji produktów, usług, wydarzeń i wszelkich aktywności związanych z marką.
Psychologia społeczna to nauka o oddziaływaniu rzeczywistej lub wyobrażonej obecności na innych myśli, uczucia i zachowania osób. Od dawna fascynujemy się tym, w jaki sposób możemy być bardziej przekonujący i dlaczego obecność innych ma tak duży wpływ.
Prawie dwie trzecie użytkowników sieci przyznaje się do tego, że przekaz reklamowy nakłonił ich do kliknięcia, aby dowiedzieć się więcej o reklamowanym produkcie lub usłudze. Systemy emisji reklam pozwalają na bieżąco kontrolować skuteczność wszystkich elementów kampanii reklamowej.