więcej
Ale to jest bez sensu i nielogiczne. Po to zawiesza się firmę, aby przetrać najgorsze. Tymczasem podatek od nieruchomości na cele firmy to spore obciążenie. lepiej już zlikwidować firmę i później zarejestrować ją na nowo, choć to też jest nienajlepsze rozwiązanie.| Dodano: 9 wrz 2011, 15:54
więcej
No dobra a co w okresie zawieszenia działalności? To jest sytuacja inna brak klientów czy sezonowość. Wtedy podatek się płaci czy nie.
Bo jedak jest on spory, nie ma się co oszukiwać dla małej firmy bardziej uciążliwy niż ZUS i te inne wymysły systemowe.| Dodano: 9 wrz 2011, 9:25
więcej
Z tym zawieszaniem to niezły przekręt był. ZUS namawiał do tego, choć do 2008 roku nie było czegoś takiego ja zawieszenie. Ludzie nie płacili ZUSu a ten w cudowny sposób przypominał sobie o braku podstawy i kazał płacić zaległości z odsetkami. Tak samo było z matkami na urlopach macierzyńskich które miały firmę. Dopiero wprowadzono dla nich specjalną abolicję.| Dodano: 26 lip 2011, 8:40
więcej
zanim się zestarzeję to ta szacowna instytucja z bankrutuje i nic nie będzie. Już teraz jedzie na kredytach i dopłatach z budżetu które się gają takich kwot, które trudno obie wyobrazić. | Dodano: 19 lip 2011, 11:01
więcej
U mnie jest terminal i płacę 3% prowizji, a duże sklepy wynegocjowały prowizję na poziomie 1,5%.
Popieram propozycję wyodrębnienia prowizji na paragonie. Zastanawiam się nawet nad rezygnacją z terminala, bo korzyści mało a koszty spore. Co najwyżej tylko nowoczesność mam i trzymam terminal POS dla wygody klienta.| Dodano: 10 lip 2011, 23:21
więcej
Kiedyś była propozycja aby ten okres wydłużyć do 14 dni, bo jednak 7 dni to mało zwłaszcza jak ktoś pierwszy raz znalazł się w takiej sytuacji. Odwołać się, ale jak, na czym, gdzie. Trzeba poszukać takich informacji a to jednak zajmuje czas.| Dodano: 8 lip 2011, 14:38
więcej
jak takie duże sklepy dokumentują straty to ja nie wiem. Przecież na pewno klienci kradną albo zjadają towary na miejscu.
Założenie monitoringu tam ma sens, a i tak towar znika, więc w sumie to nic nie daje. A na pewno wrzucają straty w koszty choć nie są wstanie wykazać w jaki sposób one powstały.| Dodano: 12 cze 2011, 22:40
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.