negatywna
rozwiń
Drewno po dostarczeniu na plac budowy złożono byle jak nie przykryto.Po dwóch tygodniach zaczęto składać dom z pokręconych bali. Wkręty powychodziły na zewnątrz.Budynek nie stoi na właściwym miejscu.Powstawiano wadliwe elementy,powstawiano wstawki.Nieudolnym przesuwaniem dodatkowo zniszczono materiał.Błędy i wady konstrukcyjne trzeba pokazywać palcami. .Na moje mejle nie dostawałem odpowiedzi,jedynie po moich telefonach zapewniano mnie że szef budowy został poinformowany o wszystkim i on to naprawi.Szef ekipy budującej stwierdził że dom mu nie wyszedł i niema dalszej motywacji by go kończyć.Firma CASTOR wysyła drugą ekipę budowlaną by go skończyć ale co KARYKATURĘ.Stanowczo nie polecam ładnie wygląda tylko na zdjęciach,na moich nie.
Wystawiona 15-08-2018 00:40
przez Plombier (213.214.56.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Rok Temu stawiali mi domek na działce rekeacyjnej wszystko było ok ,ale po 1 sezonie zaczeły wychodzić brudy ;popekane drzewo przy pierwszej dużej ulewie zalało mi cały salon woda dostaje sie przy każdej nawałnicy mimo ze jest zainpregrowany!!!!!!!!!!!Kontaktowałam się z szefem firmy totalna ZLEWKA wykasował nas 34 tyś jak by musiało być ,podłoga na której mam panele odchodzą i cisza kto mi za to zwróci???Robotnicy jak stawiali domek byli codziennie na kacu .Po zakończonej pracy zostawili nam 2 kartony silikonu teraz juz wiem dlaczego zapomieli zrobić deski silikonem .KATEGORYCZNIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UWAGA OSZUSCI NACIAGACZE .totalna Fuszerka materiał gatunkowo lichy typowo tania sosna ,a co do reklamacji my jako klijenci zostaliśmy oszukani co do wykonania domku jak prosimy grzecznie o reklamacje firmy CASTOR to zrzucają wine na nas ,nie uznaja gwarancji ,twierdząc że jak oni by to pomalowali to takiej sytuacji by nie było w tej błachej sprawie składamy pozew do SONDU .NIE POLECAM bo dopiero teraz się okazało co pokazuje zle złożony dom z drzewa.Odpowiedź z dnia 10-06-2014 14:39
"Osoba podająca się za BARBARĘ - rozpoznana przez naszych pracowników
w naszej dokumentacji - mija się całkowicie z prawdą, na co mamy
dowody w postaci protokołu ustaleń technicznych, zatwierdzonego
przez klienta zakresu prac, odbioru budynku oraz wielokrotnych
wizji lokalnych przeprowadzanych przez naszych pracowników.
W ich wyniku stwierdzono, co następuje:
1. Klient w celu zaoszczędzenia zamówił u nas budynek bez malowania
impregnatem. Został uprzedzony o KONIECZNOŚCI POMALOWANIA budynku
impregnatem, a mimo to nie zastosował się do tego wymogu - efektem
było uszkodzenie elewacji. Nasi pracownicy w celu niedopuszczenia
do dalszych uszkodzeń zaimpregnowali i uszczelnili BEZPŁATNIE
budynek.
2. Klient w ramach oszczędności we własnym zakresie robił fundament
pod budynkiem - został przez nas poinformowany o konieczności
zrobienia obróbki blacharskiej w celu odprowadzenia wody. Pomimo
naszych wielokrotnych upomnień w tym zakresie nie zrobił tego, w
efekcie woda przedostawała się do budynku. Zrzucanie na nas winy za
wodę niszczącą podłogę jest w tym przypadku absolutną bezczelnością
ze strony Klienta.
3. Pomimo WIELOKROTNYCH sugestii z naszej strony dotyczących
zastosowania ograniczników przy drzwiach zewnętrznych, Klient
doprowadził do uszkodzenia drzwi przez wiatr (pęknięcie przy
zawiasach spowodowane wielokrotnym wypchnięciem przez wiatr drzwi
poza obszar ich normalnego rozwarcia). Pomimo ewidentnej winy
Klienta wymieniliśmy BEZPŁATNIE drzwi na nowe. Przy okazji kolejnej
wizji lokalnej stwierdziliśmy po raz kolejny brak ograniczników
przy nowych drzwiach. Nasi pracownicy uprzedzili Klienta, że w
takiej sytuacji dojdzie do następnego uszkodzenia i oczywiście tak
właśnie się stało.
Firma Castor stara się zapewnić naszym Klientom najwyższą jakość
oferowanych budynków. Jak widać w powyższej relacji, nawet kiedy
Klient "sam sobie szkodzi", zawsze staramy się pomóc, nie oczekując
w zamian korzyści finansowych, a raczej dobrej opinii na nasz
temat. Tym bardziej zszokowani jesteśmy takim poziomem oszczerstw i
manipulowania faktami przez Klienta, któremu pomogliśmy pomimo
ewidentnych naruszeń warunków gwarancyjnych. Brak przyswajania
podstawowych informacji oraz zdrowego rozsądku jest w przypadku
tego Klienta na poziomie szokującym. Dodatkowy szok wzbudza obłuda,
z jaką dziękowano nam za pomoc, po czym wypisano takie
"podziękowanie" w internecie.
"Nie popełnia błędów tylko ten, który nic nie robi" więc oczywiście i
nam zdarza się jeździć na naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
Pomimo jednak postawienia już ponad 1300 budynków nie znajdą
Państwo w internecie wielu skarg na naszą jakość i rzetelność
wykonania. Wychodzimy z założenia, że osoba zamawiająca u nas dom
jest w pełni świadoma i posiada minimalny poziom inteligencji
wymagany do zrozumienia i przyswojenia prostych informacji i
sugestii. Jak widać, nie jest to niestety reguła bez wyjątków.
Z poważaniem
CASTOR Domy Drewniane"
Wystawiona 05-07-2013 18:49
przez BARBARA (5.60.136.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.