Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre ulotki przyciągają uwagę, a na inne nie rzucamy nawet okiem? Dzieje się tak dlatego, że ulotki reklamowe są czymś więcej niż tylko kolorowy papierek, a brak profesjonalnego zaplanowania ulotki sprawia, że jest ona skazana na porażkę. Jak zatem zwiększyć szanse naszej ulotki? Starannie je przemyśleć! Bardzo często ulotki, foldery czy plakaty reklamowe są pierwszym zetknięciem klienta z naszą ofertą. Trzeba więc sprawić, żeby ta pierwsza styczność pozostała w pamięci. Zadaniem wszystkich materiałów reklamowych jest zystanie uwagi, natomiast następnie jej utrzymanie. W ten sposób klient zapamięta naszą markę. To właśnie takie materiały reklamowe sprawiają, że staje się ona rozpoznawalna na rynku. Jest to niezastąpiony środek kreowania marki. Większość ulotek i plakatów jest bardzo zbliżona. Zastanów się czy Twoją uwagę przykuła jakaś ulotka, którą widziałeś w tym tygodniu? A może potrafisz wymienić nazwę firmy, która widniała na ulotce? Wyglądały niemal tak samo. Właśnie tak ulotki odstraszają potencjalnego klienta i skłaniają go do jak najszybszego pozbycia się ulotki. Spraw, aby klient zatrzymał właśnie Twoją ulotkę! Niech twoja ulotka zainteresuje go w takim stopniu, żeby zapragnął się z Tobą skontaktować i zaznajomić się z Twoją ofertą. Jeśli chcecie, aby Wasza ulotka, plakat, folder reklamowy były zauważone, zaufajcie profesjonalistom! Nie obawiajcie się oddania swojego wizerunku w ręce ludzi, które wiedzą jak nim pokierować. W ten sposób zyskacie dobrze wykonane materiały, które pozwolą Wam podbić rynek.