favore.pl
Contact Center  -  telemarketing, obsługa klienta

Contact Center - telemarketing, obsługa klienta nr 207590

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Contact Center sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Muszkieterów 15a
02-273 Warszawa

tel: 22 535 79 0022 535 79 00
fax: 22 535 79 10
sprzedaz@contactcenter.pl , www.contactcenter.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
Dział sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce.
Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych.


Oferowane usługi:

telesprzedaż
• pozyskiwanie nowych klientów
• up-selling oraz cross-selling

wsparcie procesów sprzedażowych
• generowanie kontaktów sprzedażowych
• umawianie spotkań

bazy danych
• sprzedaż
• tworzenie
• aktualizacja
• profilowanie

obsługa infolinii
• informacyjnych, produktowych, usługowych
• servicedesków
• helpdesków

windykacja należności
• monitoring należności
• odzyskiwanie należności

badania marketingowe 
• badania rynku i sondaże opinii
• badania satysfakcji i lojalności
• badania skuteczności kampanii marketingowych 

obsługa biurowa
• obsługa połączeń telefonicznych
• obsługa korespondencji faksowej i elektronicznej
• umawianie spotkań

nagrania lektorskie
• komunikaty IVR i nagrania centralowe
• głosowe materiały szkoleniowe i audiobooki
• spoty reklamowe
• mastering gotowych nagrań
• wynajem studia

doradztwo biznesowe
• zarządzanie procesami biznesowymi w usługach i administracji/biurze
• zapewnianie bezpieczeństwa operacji
• wdrażanie standardów i zarządzanie projektami
• przygotowanie i prowadzenie szkoleń

obsługa nadwyżki ruchu
• przychodzącego
• wychodzącego

wirtualizacja contact center
• tworzenie call center w lokalizacji zleceniodawcy
• wynajem gotowej infrastruktury do profesjonalnej obsługi klientów


Contact Center zapewnia kompleksowe rozwiązania wykorzystujące wszystkie dostępne kanały komunikacji. Realizuje projekty niestandardowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Prowadzi obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim, greckim oraz innych – w zależności od potrzeb.

Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą zarówno małe, lokalne firmy jak i duże międzynarodowe koncerny z ponad 20 różnych branż.

W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).

Więcej informacji: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
Contact Center sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Muszkieterów 15a
02-273 Warszawa

tel: 22 535 79 0022 535 79 00
fax: 22 535 79 10
sprzedaz@contactcenter.pl , www.contactcenter.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
Dział sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU contactcenter
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Logo Contact Center - Contact Center - telemarketing, obsługa klienta
Contact Center - telemarketing, obsługa klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 14)
Poprzednia usługa: Tynki tradycyjne białystok   Następna usługa: Włoska odziez używana 2 gatunek