favore.pl
Kurs: Profesjonalne techniki sprzedaży

Kurs: Profesjonalne techniki sprzedaży nr 247305

Lokalizacja: Łódź (woj. łódzkie)Więcej: sala szkoleniowa: ul.Zachodnia 70, 90-430 Łódź

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
480 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Profesjonalne techniki sprzedaży

Najcenniejszym kapitałem przedsiębiorstwa są pracownicy, którzy posiadają umiejętności nawiązywania bezpośredniego kontaktu z klientami i zawierania transakcji.

Termin szkolenia: 2010.11.22 - 2010.11.23, Łódź (z obiadem)

16 godzin, 2 dni szkoleniowe, 8 godzin dziennie

Adresaci szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców i doradców, którzy w codziennej pracy mają bezpośredni kontakt z klientem oraz zajmują się zawieraniem transakcji.

Cel szkolenia:

Głównym celem jest podniesienie efektywności sprzedawcy (doradcy), poprzez efektywne myślenie z ukierunkowaniem na usprawnienie procesu komunikacji i rozwijanie technik skutecznego oddziaływania na klienta i zwiększenia motywacji u pracowników.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie przeznaczone dla przedstawicieli handlowych, przedstawicieli specjalizujących się z relacjach B2B, ale także dla osób kontaktujących się z klientem stacjonarnie i telefonicznie.

Każdemu sprzedawcy zależy na zwiększeniu obrotów i na poprawie jakości kontaktu z klientem.

Na szkoleniu rozmawiamy o tym co zrobić, żeby sprzedaż była przyjemnością i żebyśmy sprzedawali coraz skuteczniej (psychologia sprzedaży) oraz o sposobach radzenia sobie ze stresem jaki wiąże się z zawodem sprzedawcy.

Metoda szkoleniowa:

Dyskusja, praca w podgrupach (dyskusja, analiza przypadków, praca warsztatowa), praca indywidualna (ćwiczenia pisemne), wykład. W szkoleniu wykorzystujemy kamerę wideo i dyktafon.

Agenda szkolenia

Rozpoczęcie szkolenia, przywitanie, przedstawienie się trenera i uczestników

Cz. I AUTOPREZENTACJA HANDLOWA (wizerunek wewnętrzny i zewnętrzny)

1. Potrzeby jako wyznacznik zachowania (odpowiadamy na pytanie dlaczego klienci kupują)
2. Wizerunek sprzedawcy (zewnętrzny - dobry, schludny wygląd, wewnętrzny- wysoka samoocena) - rozmawiamy o tym jaki powinien być sprzedawca wzbudzający zaufanie?
3. Co wpływa na naszą wiarygodność? (wiarygodność to nie tylko garnitur - ale umiejętność dopasowania się do odbiorcy)
4. Zasady wzbudzania zaufania klienta

Cz. II ZASADY I TECHNIKI SKUTECZNEGO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z KLIENTEM

1.Struktura procesu komunikacji (jaki powinien być profesjonalny nadawca, zasady skutecznej komunikacji handlowej, psychologiczne aspekty komunikacji handlowej.)
2. Język sprzedawcy, a język klienta

  • Niezbędne i pożądane cechy i umiejętności osób kontaktujących się z klientem, rozmówcą

  • Czytelny komunikat dopasowany do typu i potrzeb klienta;

  • Praca z głosem (Jak oddychasz?, Czy twój głos brzmi interesująco?,

  • Jak się ciebie słucha?)

  • Z kim rozmawiamy czyli typy odbiorców (typologia klienta i techniki prowadzenia rozmowy w zależności od typu klienta).

  • O co im chodzi- czyli interesy drugiej strony

3. Komunikacja niewerbalna- mowa ciała (scenki) - przywitanie, sposób siedzenia, prezentacja oferty-jak wykorzystanie twojej mowy ciała może wzmocnić twój przekaz i zainteresowanie ofertą, rozwiązaniami.
4. Techniki i rodzaje zadawania pytań. Pytania to sztuka dzięki, której poznajesz i zbliżasz się do klienta, rozpoznajesz jego potrzeby.
5. Techniki aktywnego słuchania (scenki) i uściślania znaczenia wypowiedzi klienta.

Cz. III ETAPY I TECHNIKI EFEKTYWNEJ ROZMOWY HANDLOWEJ-UŻYTECZNE TECHNIKI

1. Techniki ułatwiające przygotowanie się do dnia pracy
2. Techniki pomagające w pierwszym kontakcie (scenki) Budowanie pozytywnego pierwszego wrażenia.
3. Techniki tworzenia pozytywnej atmosfery rozmów i budowania dobrych i trwałych relacji z klientem.
4. Techniki sondowania i analizy potrzeb i preferencji klienta (scenki)
5 .Techniki prezentacji siebie i oferty:

  • Argumentacja dopasowana do specyfiki pracy i klienta

  • Jak wydobywać najmocniejsze strony oferty, firmy

  • Określenie wspólnych płaszczyzn podczas rozmowy handlowej (prezentacja korzyści)

  • Język korzyści

  • Techniki NLP (neurolingwistycznego programowania)-wywierania wpływu na rozmówcę i dobrego dopasowania się do klienta

6. Rozmowa telefoniczna-zasady prawidłowej rozmowy

  • cel rozmowy telefonicznej (różnice między rozmową bezpośrednią a telefoniczną)

  • etapy rozmowy telefonicznej

  • trudności najczęściej występujące podczas rozmowy telefonicznej, jak im zapobiegać i jak radzić sobie z nimi - scenki

7. Techniki radzenia sobie z wątpliwościami, zastrzeżeniami naszych rozmówców
8. Zasady udanych negocjacji
9. Metody finalizacji kontraktu
10. Czynności po sprzedaży
11. Typowe błędy handlowców
12. Podsumowanie
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatów i dyskusji. Cz.II Techniki sprzedaży: 1. Techniki i metody reagowania na zastrzeżenia i wątpliwości klienta- zdobywamy wiedzę na temat konfliktów, reklamacji.

  • Odpowiadamy na pytanie: jak utrzymać współpracę z tzw. niezadowolonym klientem

  • Odpowiadamy na pytanie: czy klient, który zgłasza wątpliwości, zastrzeżenia to trudny klient?

  • Czym jest zastrzeżenie? Gdzie leży przyczyna zastrzeżeń?

  • Techniki radzenia sobie z wątpliwościami, zastrzeżeniami naszych rozmówców

    Szukamy odpowiedzi na to jak wykorzystać technikę NLP (neurolingwistyczne programowanie) do pogłębienia relacji z klientem (technika dotyczy m.in. sposobów automotywowania się i zwiększania się energii życiowej, a także doskonalenia technik komunikacyjnych i sprzedażowych)
    3. Metody finalizacji kontraktu
    4. Czynności po sprzedaży
    5. Typowe błędy handlowców
    6. Powtórzenie wiadomości

    PROMOCJA CENOWA: W przypadku zapisu na szkolenie do dnia 15 listopada, oferujemy atrakcyjny rabat- 20%.

    Cena podstawowa - 600 PLN

    Cena z rabatem- 480 PLN

    Trener prowadzący: Wyślij e-mail

    Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. W zawodzie aktywnie pracuje od 12 lat. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę. Mistrz Praktyk sztuki NLP. Absolwentka Studium NVC. Realizuje programy z zakresu Life& Business Coaching wspierając osoby prywatne, liderów i zespoły poprzez treningi praktyczne, coaching indywidualny i grupowy.

    Na szkolenie można zapisać się za pomocą formularza znajdującego się na stronie: Wyślij e-mail

    W razie dodatkowych pytań czekamy na kontakt:Łukasz Matuszewski, e-mail: Wyślij e-mail tel. (42) 630-80-99



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
480 / osoba
Użytkownik
l_matuszewski ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Łukasz Matuszewski
Edukey
Wyślij e-mail
ul. Łąkowa 3/5, budynek 14, Wejście B, lokal nr 4. 90-562 Łódź
90-562 Łódź

tel: 42 630809942 6308099
tel: 509 644223509 644223
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU l_matuszewski
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Kurs: Profesjonalne techniki sprzedaży - galeria
Kurs: Profesjonalne techniki sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Aplikacje z dżetów, blaszek, kamieni ozdobnych   Następna usługa: AP Edukacja Katowice kursy urody