favore.pl
Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP

Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP nr 29322

Lokalizacja: Gliwice (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
11 000 / sztuka
Użytkownik
softyn ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Marcin Samiec
Firma Handlowo-Usługowa Softyn Marcin Samiec
Wyślij e-mail
ul. Toszecka 102
44-100 Gliwice

tel: 721386206721386206
www.softyn.eu
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI
                                                                                                                                      
       
Producent:

          Wyślij e-mail
         

Wyślij e-mail
 

                     
Teleinwazja Lite jest wynikiem prac nad utworzeniem taniego oprogramowania,  które służy do zarządzania  przebiegiem prac pozyskiwania klienta.                
Teleinwazja Lite
jest przeznaczona dla działów handlowych oraz call center zajmujących się telemarketingiem i pozyskiwaniem klienta.

Dzięki Teleinwazji:


  - obniżamy koszty połączeń dzięki zastosowaniu VoIP
  - możemy na bieżąco kontrolować pracę telemarketerów czyli uniknąć ew. strat
  - możemy znacząco przyspieszyć pracę telemarketerów czyli osiągnąć większe zyski (klienci mówią nam że wykonują do 4 razy więcej połączeń dzięki zastosowaniu naszego oprogramowania)
  - nie potrzebujemy odpytywać telemarketerów o wyniki prac - wszystko znajduje się w systemie
  - firma staje się bardziej odporna na rotację pracowników i łatwiej ich zastąpić - cała historia pracy znajduje się w systemie.
  - zdalni przedstawiciele mają bezpośredni dostęp do wyników kampanii

Teleinwazja posiada następujące cechy:
    
umożliwia Państwu efektywne prowadzenie kampanii  telemarketingowych poprzez przejrzysty panel www (call center telemarketing z CRM)     .
Nie wymaga instalowania na każdym komputerze. Instalujemy u Państwa serwer i     oprogramowanie tylko na serwerze. Następnie wystarczy wpisać                 odpowiedni adres w przeglądarce aby  zalogować się i pracować w Teleinwazji.

daje możliwość dodania własnych baz danych firm (Excel) oraz                      dzielenie bazy na agentów którzy z niej korzystają.
umożliwia zdalną i lokalną pracę konsultantów/ telemarketerów i handlowców       
umożliwia elastyczne budowanie skryptu rozmowy (pytania agenta i prawdopodobne odpowiedzi rozmówcy)            
umożliwia definiowanie danych pobieranych przez agenta (różne  dane na różnych etapach rozmowy) i późniejsze raportowanie.
 
  Zintegrowany  CRM pozwala na zarządzanie historią kontaktu z pozyskanym           klientem.

  umożliwia dostęp na bieżąco do wyników kampanii oraz tworzenie własnych raportów (np: "sprzedane modele X-22 typ:czerwony dziś", "oddzwonić dziś" itd...)

Umożliwia automatyzowanie połączeń : po dokupieniu modułu VoIP                 umożliwia nawiązanie połączenia jednym kliknięciem myszki (click2call / kliknij i dzwoń).

umożliwia stworzenie własnego centrum telemarketingowego ( usługi telemarketingowe, telesprzedaż, badania rynku, sprzedaż przez telefon)

Jedną z najważniejszych cech Teleinwazji, jest możliwość dostosowania jej do potrzeb i sposobu działania firmy. Umożliwia to mechanizm dodawania pól w skrypcie. Pola są to informacje, które agent pobiera od rozmówcy i zapisuje w systemie.
Możemy dodać pola:
- wynik rozmowy(sprzedaż,nie dzwonić, oddzwonić itp)
- adres wysyłki,
- osoba z którą rozmawiano,
- data oddzwonienia
- sprzedany produkt(z możliwością zdefiniowania listy produktów do wyboru),
- kolor sprzedanego produktu( z możliwością zdefiniowania kolorów) itd...
a także nietypowe:
- humor rozmówcy (dobry, zły, średni, nieokreślony),
- płeć rozmówcy
(M,K),
- nastawienie rozmówcy
(chcą produkt, chcą więcej w przyszłości,nie są zdecydowani, nie wiedzą czego chcą),
- status kontaktu z firmą
(początek, ofertowanie, podpisywanie umowy, sprzedaż).
itd....
Pola o których mowa, są konfigurowane przez Administratora na początku wdrożenia systemu. Agent pracując po prostu je uzupełnia na koniec każdej rozmowy. Im więcej pól utworzy Administrator tym więcej danych zostanie przekazanych do systemu podczas prac Agenta i tym dokładniejsze raporty będzie można utworzyć.
Przykłady raportów:
- sprzedane Telefony X22 kolor czerwony dziś
- sprzedane Monitory firmom które w przyszłości chcą znów kupić podobny produkt
- firmy niezdecydowane
- firmy z którymi podpisujemy umowy
- firmy do których sprzedaliśmy w tym miesiącu
itd...
System umożliwia tworzenie własnych raportów na podstawie zdefiniowanych przez Administratora pól.
                               
               











Produkt: Teleinwazja   Wyślij e-mail
                        

Licencja na 8 użytkowników z możliwością dokupienia dodatkowych licencji.

Wyślij e-mail

Działa w lokalnej sieci LAN poprzez Wyślij e-mail />                
Wymagania komputera agentów:
- min: 1Ghz, 512 Ram, przeglądarka Wyślij e-mail />
Teleinwazja wymaga osobnego komputera- serwera, na którym będzie zainstalowana. Użytkownicy łączą się z Teleinwazją poprzez przeglądarkę www, z komputerów w lokalnej sieci.

Wymagania serwera Teleinwazji:

P4 Xeon 2 Ghz, 4 Gb ram
a także:
 - łącze internetowe
 - wolny adres IP
 - gniazdko prądowe oraz internetowe

Dla instalacji do 6 użytkowników, z komputera na którym jest Teleinwazja może korzystać telemarketer.
Dla instalacji powyżej 6 użytkowników, z komputer na którym jest Teleinwazja nie mogą korzystać telemarketerzy.

               
Czas realizacji: do 7 dni
Płatności:  faktura VAT

Możliwość dokupienia  modułów:

- VoIP - umożliwia automatyzację połączeń(VoIP)
- SharePoint - umożliwia zapis danych na platformę SharePoint
- ISDN - umożliwia automatyzację połączeń  (ISDN)
- nagrywanie rozmów


Przykładowa  rozmowa z naszym działem handlowym:
               
"Witam Pana, chciałem zapytać o ten produkt  Teleinwazja.
Planujemy uruchomić  
mały call center  dla ok 13 telemarketerów. Chciałbym aby telemarketerzy dzwonili poprzez tanie połączenia VoIP  lub ISDN. Chciałbym aby system był  dostępny przez www  oraz aby do wyników prac telemarketingowych  na bieżąco miał dostęp : prezes, dział handlowy (1 osoba) no i telemarketerzy. Domyślam się że będzie potrzebne szybkie łącze - dysponujemy łączem (symetrycznym) 4 Mbit ale możemy  go zwiększyć.
 Podsumowywując, najważniejsze pytanie jest dla mnie takie -  czy Teleinwazja umożliwia opisaną przeze mnie pracę?
"
                             
        "Tak, Teleinwazja posiada wszystkie opisane przez Pana funkcje. Zapraszam także do zobaczenia prezentacji dostępnej na  Wyślij e-mail "

Wyślij e-mail


FAQ:

- Czy pomagamy w dostosowaniu Teleinwazji do pracy firmy?
  Tak, proces wdrożenia obejmuje pomoc w dostosowaniu aplikacji do potrzeb firmy

- Jak mogę przetestować działanie?
  Działanie systemu można przetestować online tutaj Wyślij e-mail , oraz istnieje możliwość wypożyczenia oprogramowania przed zakupem.

- Do czego służy moduł VoIP?
  Dla każdej instalacji którą robimy, wdrażamy gratis telefonię VoIP. Aby móc dzwonić taniej poprzez VoIP, należy  w specjalnym programie wpisać numer telefonu i nacisnąć przycisk dzwonienia.
Aby zautomatyzować ten proces, tzn aby nie trzeba było ręcznie przepisywać numeru (lub przeklejać) należy wykupić moduł VoIP. Pozwala on na automatyzację połączeń (Click2Call) tzn że jednym kliknięciem w Teleinwazji zestawiamy połączenie bieżącego użytkownika (telemarketera) z bieżącą firmą (na ekranie).Po prostu klikamy i połączenie jest automatycznie realizowane. Jest to spora oszczędność czasu w przypadku gdy telemarketerzy pracują cały czas z Teleinwazją.

- Czy jeśli posiadam własny serwer mogę liczyć na zniżkę?
  Tak, jeśli dysponują Państwo odpowiednim serwerem.


- Czy jeśli posiadam serwer z Asteriskiem, mogę liczyć na zniżkę?
  Tak, moduł VoIP oraz moduł nagrań otrzymują Państwo gratis.


- Gdzie mogę przeczytać dodatkowe informacje o Teleinwazji z przykładami zastosowania?
  Proszę zapoznać się z ulotką - Wyślij e-mail
   
                     
    

         

          
  

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
11 000 / sztuka
Użytkownik
softyn ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Marcin Samiec
Firma Handlowo-Usługowa Softyn Marcin Samiec
Wyślij e-mail
ul. Toszecka 102
44-100 Gliwice

tel: 721386206721386206
www.softyn.eu
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU softyn
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Import plików excel - Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP
Telemarketing oprogramowanie call center z VoIP Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 18)
Poprzednia usługa: Flizowanie, malowanie, suche tynki, gładzie   Następna usługa: Usługi projektowe w zakresie budowy maszyn