favore.pl
Call Center Manager

Call Center Manager nr 29898

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Michał Misiak
Cray Technologies
Wyślij e-mail
Matejki 22/26
Łódź

tel: 42 665520042 6655200
tel: 500268104500268104
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail


Efektywność Twojego Call Center można w prosty sposób podwoić

Podstawowym założeniem polityki firmy Cray Technologies jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań teleinformatycznych małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta Cray-Tech to nie tylko moduł Call Center umożliwiający szybkie stworzenie działu telemarketingu oraz efektywne jego zarządzanie – to również rozbudowany system CRM (bądź też integracja z funkcjonującym już w firmie systemem) i zaawansowany moduł IVR, który dzięki łatwemu w obsłudze narzędziu konfigurowany może być przez osobę nie posiadającą technicznej wiedzy na temat funkcjonowania platformy.

Nasze rozwiązania dedykujemy głównie:
  • firmom zajmującym się masową obsługą klienta (operatorzy telekomunikacyjni, operatorzy kablowi, telewizje)
  • firmom prowadzącym telesprzedaż
  • specjalizowanym call/contact center
  • instytucjom administracyjnym (szkoły, urzędy, centra medyczne)
  • firmom realizującym kampanie marketingowe i badania statystyczne
  • firmom windykacyjnym
  • korporacjom taxi
Dzięki naszej platformie wzrośnie efektywność i jakość pracy, obniżone zostaną koszty połączeń, a także koszty związane z zarządzaniem i utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej.

Korzyści

  1. wzrost efektywności sprzedaży
  2. obniżenie kosztów połączeń
  3. obniżenie kosztów utrzymania i zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną
  4. uproszczenie zarządzania działem telemarketingu
  5. podniesienie efektywności obsługi klienta i jego zadowolenie
  6. zapewnienie narzędzi do komunikacji z klientem (funkcje marketingowe)
  7. uporządkowanie procesów obsługi klienta
  8. umożliwienie monitoringu pracy telemarketerów
  9. automatyzacja procesów zarządzania CC (workforce management, rozliczanie telemarketerów, aktywny monitoring, wsparcie dla pracy wielozmianowej i dużej rotacji agentów, wsparcie dla wirtualnego CC)

Lista i opis modułów CCM

System Call Center Manager posiada budowę modułową. Taka budowa pozwala na elastyczne dopasowanie funkcjonalności do potrzeb firmy klienta uwzględniając istotny czynnik jakim jest cena. System CCM składa się z następujących modułów funkcjonalnych:
  1. CTI (computer telephony integration)
  2. Nagrywanie, archiwizacja i odsłuchiwanie połączeń
  3. Kolejkowanie zgłoszeń
  4. Statystyki i raportowanie
  5. IVR (Interactive Voice Response)
  6. Work Force Managment
  7. Aplikacja Managera
  8. Aplikacja Agenta
  9. Server Skryptów
  10. Predictive Dialing System (PDS)
  11. VOICE MAIL
  12. FaxServer
  13. MailServer
  14. WebChat
  15. LCR (Least Cost Routing) - wybór najtańszej drogi połączenia
  16. Bramka SMS

Wdrożenie

System Call Center Manager pozawala na integrację:
  1. z sieciami PSTN (telefoniczna analogowa), ISDN (telefoniczna cyfrowa), GSM, VoIP (SIP, H.323)
  2. z istniejącymi systemami informatycznymi tj. np. CRM.
Jest to rozwiązanie teleinformatyczne. Wdrożenie systemu sprowadza się do:
  1. wybrania modułów, które pozwolą zrealizować żądaną przez klienta funkcjonalność instalacji aplikacji na serwerze pełniącym rolę centrali telefonicznej wraz z wybranymi modułami
  2. instalację oprogramowania na stanowiskach agentów. Stanowisko agenta składa się wyłączenie z monitora oraz komputera ze słuchawkami. Nie potrzebny jest telefon. Nie potrzebna jest również linia telefoniczna. Wymagana jest sieć IP.
  3. instalację oprogramowania na stanowisku kierowników zespołów agentów
  4. określenie wzorów raportów dla kierowników oraz ich przełożonych
  5. konfiguracji systemów do zarządzania procesami obsługi oraz modułu IVR
  6. integrację z wybranymi systemami oraz sieciami
Zapraszamy na naszą stronę internetową: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
Michał Misiak
Cray Technologies
Wyślij e-mail
Matejki 22/26
Łódź

tel: 42 665520042 6655200
tel: 500268104500268104
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU gi-tech
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Call Center Manager - galeria
Call Center Manager Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Solidne drzwi drewniane z montażem   Następna usługa: Moto Biznes