favore.pl
Strategie pracy z bardzo trudnym klientem warszty

Strategie pracy z bardzo trudnym klientem warszty nr 343662

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 180 / osoba
Kontakt
Maria Szjajter
COACH-PROGRAM Centrum Trenerów Biznesu
Wyślij e-mail
Kulczyńskiego
02-777 Warszawa

tel: 511363206511363206
tel: 503575157503575157
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
prosimy o wstępny kontakt telefonicznie lub mailowo
rozwiń
OPIS USŁUGI

Strategie pracy i kontaktu z klientem nadpobudliwym, nadmiernie ucieczkowym i nadmiernie wycofanym. Profilaktyka stresu reaktywnego, w kontaktach z trudnym klientem.

05-06 września 2011

Program warsztatów przygotowany został pod kątem pracy z trudnym klientem.
Szczególnie polecany dla osób pracujących w windykacji, call center, w dziale odszkodowań i reklamacji. Przeznaczony jest również dla pracowników innych działów, w tym handlu, turystyki, gastronomii i hotelarstwa.

Cel szkolenia

Zapraszamy na warsztaty o tematyce ogólnej, wprowadzającej i zachęcającej do podjęcia głębszych i bardziej ukierunkowanych studiów. Ich program został stworzony w taki sposób, by wszyscy uczestnicy (bez względu na wykonywany zawód oraz reprezentowaną branżę), nabyli szereg kompetencji, pozwalających na lepsze jakościowo i bardziej efektywne wykorzystanie posiadanych narzędzi i umiejętności.

Celem warsztatów jest nabycie wiedzy na temat mechanizmów reakcji i zachowań człowieka w sytuacji dla niego zagrażającej oraz nabycie praktycznych umiejętności radzenia sobie w kontaktach budzących dla jednej ze stron zagrożenie (nadmiernie stresujących).

Program szkolenia ma na celu przekazanie najnowszej światowej wiedzy w tej dziedzinie i oparty został o twarde dowody psychoneurobiologiczne.

W trakcie warsztatów pragniemy podzielić się z Państwem aktualną światową wiedzą na temat mechanizmów realcji i zachowań w sytuacjach trudnych i zagrażających.

Przybliżymy przyczyny i sposoby reakcji organizmu człowieka, w tym klienta w rożnych dla niego sytuacjach.
Nabędziecie Państwo niezbędne do pracy z trudnym klientem kompetencje, pozwalajace na rozladowanie napięcia i spokojne podjęcie mediacji.

Przekażemy szereg strategii, metod i technik umożliwiających pracę i osiągniecie celów w kontaktach z klientami pod presją, w kryzysie, nadmiernie agresywnymi, ucieczkowymi i wycofanymi.

Zadbamy również o profesjonalistów, ukazując mechanizmy powstawania stresu reaktywnego w kontaktach z trudnym klientem, jego profilaktyki i redukcji następstw.

Program szkolenia

W trakcie warsztatów, każdy z uczestników będzie miał okazję dowiedzieć się o

 

  • przyczynach psychologicznych powstawania określonych zjawisk, zachowań, reakcji człowieka występujących w zakresie poruszanego tematycznie problemu; mechanizmach rządzących dynamiką zjawisk społecznych, strategii zachowań i reakcji;
  • ogólnych sposobach reakcji człowieka w określonej (dla poruszanego problemu) sytuacji; sposobach jego postrzegania i definiowania zachowań innych osób; występującym systemie zaburzeń na poziomie percepcji, oceny i podejmowania decyzji.
  • własnych predyspozycjach do określonych zachowań i reakcji, oraz profilu swojej osobowości, w zakresie poruszanego problemu.
  • skutecznych w danej sytuacji narzędziach, metodach i technikach wykorzystywanych w kontaktach interdyscyplinarnych.
  • skutecznych sposobach autoregulacji emocjonalnej, radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych, nowych i trudnych.
  • dodatkowo, o specyficznych dla poruszanego problemu tematycznego elementach, mających wpływ na jego dynamikę i charakter.

Otrzymacie Państwo również szereg informacji na temat mechanizmów powstawania stresu zawodowego, oraz nabędziecie odpowiednie kompetencje przeciwdziałania i neutralizacji skutków traumy.

W trakcie zjazdu, każdy z uczestników, będzie miał okazję do uczestnictwa w

  • spotkaniu integracyjnym, wprowadzającym w tematykę zajęć – 1h.
  • warsztacie przygotowującym uczestników do pracy indywidualnej – 3h
  • praca grupowa (w podgrupach) – 4h
  • praca indywidualna na forum grupy – 8h
  • W trakcie zajęć staramy się minimalizować ilość przekazywanej teorii w formie wykładu do niezbędnego minimum. Spotkania, na wszystkich czterech poziomach, prowadzone są w formie interaktywnej – skonstruowane w taki sposób, by uczestnicy w ich trakcie nie odczuli zmęczenia i znużenia.


Program warsztatów i metody pracy są zawsze dobierane w sposób elastyczny, w zależności od dynamiki grupy oraz zainteresowań i tempa nabywania wiedzy przez uczestników.

Wielkość grupy ćwiczeniowej pozwala na zachowanie optymalnej dynamiki pracy wg najnowszych światowych standardów.

Forma prowadzenia zajęć
Zajęcia prowadzone będą prowadzone metodami interaktywnymi.

Wszystkie spotkania prowadzone są w sposób dynamiczny. Długość trwania poszczególnych instrumentów, zależna jest od zainteresowania grupy i tempa nabywania poszczególnych kompetencji.

W trakcie zajęć staramy się minimalizować ilość przekazywanej teorii w formie wykładu do niezbędnego minimum. Spotkania, na wszystkich trzech poziomach, prowadzone są w formie interaktywnej – skonstruowane w taki sposób, by uczestnicy w ich trakcie nie odczuli zmęczenia i znużenia.

Wybór metod pracy jest elastyczny i każdorazowo dostosowywany do indywidualnych potrzeb uczestników.

Kwalifikacje po ukończeniu

Każdy z uczestników otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia na poziomie ogólnym.

Uprawnia on do
- wykorzystania poznanej wiedzy w swojej pracy, w ramach zarządzania przedsiębiorstwem lub jego wydzieloną częścią (w tym personelem)
- uprawnia do podjęcia dalszej edukacji, pozwalającej na dzielenie się zdobytą wiedzą również z innymi specjalistami.
- możliwość dalszego korzystania z wiedzy naszych specjalistów w formie konsultacji i superwizji – w tym w trakcie wykonywania swoich obowiązków służbowych.


Koszt warsztatów
960 zł netto za osobę/1180 brutto

w cenę wliczone są koszty zajęć, materiałów dla uczestników oraz przerwy kawowe.

promocje cenowe:

w przypadku jednoczesnego zgłoszenia min 3 osób udzielamy 5% rabatu, dla wszystkich zgłoszonych uczestników.
w przypadku jednoczesnego zgłoszenia min 5 osób udzielamy 10% rabatu, dla wszystkich zgłoszonych uczestników



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 180 / osoba
Kontakt
Maria Szjajter
COACH-PROGRAM Centrum Trenerów Biznesu
Wyślij e-mail
Kulczyńskiego
02-777 Warszawa

tel: 511363206511363206
tel: 503575157503575157
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
prosimy o wstępny kontakt telefonicznie lub mailowo
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU coach-program
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Strategie pracy z bardzo trudnym klientem warszty - galeria
Strategie pracy z bardzo trudnym klientem warszty Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: KOPARKA GĄSIENNICOWA - USŁUGI - WYNAJĘCIE GLIWICE   Następna usługa: KOPARKA GĄSIENNICOWA - USŁUGI, WYNAJĘCIE - OPOLE