favore.pl
Aussois  -  wczasy narciarskie  -  autokar  -  karnet

Aussois - wczasy narciarskie - autokar - karnet nr 370825

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 250 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM
Symbol oferty: 62/6437
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny, Wyjazd narciarski, w górach
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: We własnym zakresie
Zakwaterowanie: Apartament
Wyposażenie: Kuchnia, Parking, Lekarz, Kolejka linowa, Narciarnia
świadczenia:
ZAKWATEROWANIE: 7 noclegów w apartamentach (w terminie 16-24.12.2011, 23-31.12.2011, 30.03-07.04.2012 - 6 noclegów), WYŻYWIENIE: we własnym zakresie (aneks kuchenny), TRANSPORT: autokar komfortowy, SKIPASS 6-dniowy "Aussois" lub możliwość wykupienia za dodatkową opłatą:95 zł karnetu ESKI-MO , CENA NIE OBEJMUJE: obowiązkowego ubezpieczenia SIGNAL IDUNA BEZPIECZNE PODRÓŻE (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obligatoryjna 40 zł/os./10 dni, dodatkowego, zalecanego ubezpieczenia narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialność Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os./6 dni, depozytu ok. 230 Euro/apartament, obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro/os., sprzątania końcowego - 45 Euro za apartament (nie dotyczy kuchni) - opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we wlasnym zakresie, bielizny pościelowej - dopłata ok. 12 Euro (tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze) lub możliwość zabrania własnej.
Cena podstawowa:
apartament 6-osobowy, autokar, Opole, osoba w apartamencie 6 - osobowym
KARNET ESKI-MO:
Karnet ESKI-MO obejmuje:
- 3 dni Aussois, 1 dzień La Norma, 1 dzień Val Cenis Vanoise, 1 dzień Valfrejus
- Dojazd do stacji objętych karnetem ESKI-MO lokalnym bezpłatnym skibusem
OPIS REGIONU:
Ośrodek sportów zimowych i letnich, położony w Alpach Sabaudzkich, w dolinie Maurienne, u wrót Parku Narodowego Vanoise. Ta malownicza miejscowośd, której architektura jest utrzymana w tradycyjnym sabaudzkim stylu, przyciąga turystów spragnionych aktywnego wypoczynku z dala od tłumów. Obszar narciarski Aussois obejmuje 55 km tras zjazdowych oraz 30 km tras biegowych. Infrastruktura stacji jest szczególnie dostosowana do narciarstwa rodzinnego, jednak także narciarze chcący uniknąd tłoku na stokach preferują te strony. Po nartach czekają tu na turystów liczne atrakcje sportowe i kulturalne, związane z tradycją regionu.
OPIS MIEJSCOWOŚCI:
Aussois - stacja narciarska położona jest 7 km od Modane w dolinie Maurienne, usytuowana na wysokości 1500 m. n.p.m. niedaleko granicy włoskiej i Masywu La Vanoise. Dzięki gonoli 3 Valees Express kursującej z pobliskiego Orelle w kierunku Val Thorens w kilkanaście minut macie Paostwo dostęp do rozległego obszaru narciarskiego jakim są słynne francuskie Trzy Doliny- Val Thorens. Znajduje się tu 10 wyciągów narciarskich, które łączą ze sobą 21 tras (6 zielonych, 6 niebieskich, 7 czerwonych i 3 czarne. Przepustowośd na wyciągach to 10300 osób na godzinę, dzięki czemu przy wyciągach nie ma kolejek.
TYP ZAKWATEROWANIA:
Apartamenty mieszczą się w budynkach o alpejskiej architekturze, położonych pod wyciągami lub w odległości maksymalnie kilkuset metrów od wyciągu.
Studio 2,3-osobowe ok. 18 m2 pokój dzienno-sypialny z dwoma lub trzema łóżkami; aneks kuchenny; łazienka.
Apartament 4-osobowy ok. 21 m2 pokój dzienno-sypialny z łóżkiem podwójnym oraz pomieszczenie sypialne z dwoma łóżkami pojedynczymi, łóżkiem podwójnym lub piętrowym (może nie mied okna); aneks kuchenny, łazienka.
Apartament 5-osobowy ok. 29 m2 pokój dzienno-sypialny z łóżkiem podwójnym oraz pomieszczenie sypialne z trzema łóżkami pojedynczymi, jednym podwójnym i pojedynczym lub z łóżkiem piętrowym (może nie mied okna); aneks kuchenny; łazienka.
Apartament 6-osobowy ok. 31 m2 pokój dzienno-sypialny z łóżkiem podwójnym oraz pomieszczenie sypialne z dwoma łóżkami + antresola lub drugie pomieszczenie sypialne z trzema łóżkami (może nie mied okna); aneks kuchenny; łazienka.
CENA NIE OBEJMUJE:
- obowiązkowego ubezpieczenia SIGNAL IDUNA Bezpieczne Podróże (KL, NNW, bagaż, Koszty Ratownictwa) - opłata obligatoryjna 40 zł/os./10 dni; - dodatkowego, zalecanego ubezpieczenia narciarskiego SIGNAL IDUNA SKI - obejmującego Odpowiedzialnośd Cywilną, Sprzęt Sportowy - w cenie 35 zł/os./6 dni - tylko za wcześniejszym zgłoszeniem i opłaceniem w biurze; - obowiązkowego depozytu w wysokości: 230 Euro za apartament - opłatę należy uiścid w dniu przyjazdu gotówką, natomiast zwracana jest w dniu wyjazdu po stwierdzeniu braku jakichkolwiek usterek bądź zniszczeo; - obowiązkowej taksy klimatycznej ok. 10 Euro od osoby za pobyt;
- bielizny pościelowej - dopłata ok. 12 Euro (tylko za wcześniejszym zgłoszeniem w biurze) lub możliwośd zabrania własnej;
- sprzątania końcowego - 45 Euro za apartament (nie dotyczy kuchni) - opłata pobierana jest z kaucji w przypadku nie posprzątania apartamentu we własnym zakresie.
INFORMACJE DODATKOWE:
- Podane wyposażenie apartamentów oraz ich rozkład może się różnid nieznacznie w zależności od rezydencji. - ZALECANE jest zabranie środków czystości oraz środków higienicznych gdyż apartamenty nie są w nie zaopatrzone.
- dopłata za niewykorzystane miejsce w apartamencie uzależniona jest od terminu wyjazdu- INFORMACJA W BIURZE !!!
- ZAKWATEROWANIE W APARTAMENCIE ODBYWA SIĘ OD GODZ. 16.00-17.00, NATOMIAST WYKWATEROWANIE W GODZ. 09.00-10.00
- DOJAZD WŁASNY: rabat - 250 ZŁ
TRANSPORT:
Istnieje możliwość transportu z KAŻDEGO MIASTA W POLSCE - informacja w biurze. Miejsce wsiadania do potwierdzenia u Organizatora.
Na trasach dojazdowych biuro zastrzega sobie możliwość podstawienia pojazdu zastępczego (np. mikrobusu, samochodu osobowego) w przypadku małej liczby osób zgłoszonych z danego przystanku. Przejazdy antenowe dla minimum 4 osób, w zależności od miasta - informacja w biurze. W przypadku tras antenowych po Polsce - *dla obozów młodzieżowych - osoby dowożone są przez kierowcę. W przypadku braku minimalnej ilości osób wsiadających w danym mieście antenowym połączenie takie może zostać odwołane - najpóżniej 3 dni przed dniem rozpoczęcia imprezy.
Brak podania miejsca wsiadania na zgłoszeniu uczestnictwa w imprezie oraz wszelkie zmiany miejsca wsiadania bez uzgodnienia z Organizatorem mogą spowodować nie zabranie uczestnika bez zwrotu kosztów imprezy (autokar zatrzymuje się na poszczególnych przystankach tylko jeżeli są zgłoszone osoby wsiadające!).
Godziny wyjazdów podane w "Rozkładzie jazdy autokarów" mogą ulec zmianie, o czym Organizator niezwłocznie poinformuje Klientów.
Usługa przewozu autokarem obejmuje przewóz osoby wraz z jednym kompletem sprzętu narciarskiego lub snowboardowego oraz jednej sztuki bagażu (do 20 kg) oraz bagażu podręcznego (do 5 kg). Istnieje możliwość zabrania nadbagażu (np. dodatkowej pary nart lub deski snowboardowej) - za dopłatą, po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem (min. 1 tydzień przed planowanym wyjazdem) - informacja w biurze.
W trakcie przejazdu możliwe są przesiadki na trasie oraz oczekiwanie na współpasażerów.
NASZA OPINIA:
- bardzo dobre warunki zimowe
- przytulna atmosfera


Atrakcje:
Paralotniarstwo i narty, skiparagliding, psie zaprzęgi, narty turowe, saneczkarstwo.
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Aussois - wczasy narciarskie - autokar (10 dni) Z KARNETEM Aussois Francja
 
Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-12-16 do:2011-12-24 9 katalogowa A 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2011-12-23 do:2011-12-31 9 katalogowa B 1590 PLN Wyślij e-mail
 
od:2011-12-30 do:2012-01-08 10 katalogowa C 1390 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-06 do:2012-01-15 10 katalogowa D 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-13 do:2012-01-22 10 katalogowa E 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-20 do:2012-01-29 10 katalogowa F 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-01-27 do:2012-02-05 10 katalogowa G 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-03 do:2012-02-12 10 katalogowa H 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-10 do:2012-02-19 10 katalogowa I 1690 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-17 do:2012-02-26 10 katalogowa J 1790 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-02-24 do:2012-03-04 10 katalogowa K 1790 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-02 do:2012-03-11 10 katalogowa L 1690 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-09 do:2012-03-18 10 katalogowa M 1350 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-16 do:2012-03-25 10 katalogowa N 1290 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-23 do:2012-04-01 10 katalogowa O 1250 PLN Wyślij e-mail
 
od:2012-03-30 do:2012-04-07 9 katalogowa P 1250 PLN Wyślij e-mail
 
 

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 250 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Aussois - wczasy narciarskie - autokar - karnet - galeria
Aussois - wczasy narciarskie - autokar - karnet Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Reklama NA Telebimie LED   Następna usługa: Krajalnica do chleba