favore.pl
Livechat, live chat, czat na żywo, czat z klientem, czat online, chat

Livechat, live chat, czat na żywo, czat z klientem, czat online, chat nr 454453

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
49 / sztuka
Kontakt
Mateusz Wala
Livesupport.pl
Wyślij e-mail
ul. Józefińska 4/4
30-52 Kraków

tel: 12 345267012 3452670
Proszę dzwonić między 9-17.
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9:00-17:00
OPIS USŁUGI

Nasza firma oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie: tworzenia aplikacji webowych oraz mobilnych.
Od 2007 roku rozwijamy nasz produkt jakim jest livesupport (Live Chat). Jest to Czat on-line na żywo, nowoczesne narzędzie wsparcia dla firm
które zapewnia dodatkowy kanał komunikacji z klientem.

Usługa Czatu (chatu) internetowego, jest aktualnie jedną z najlepiej sprzedających się a za razem najbardziej pożądaną formą komunikacji

bezpośredniej z klientem. Czy wiesz że aż 83% klientów wymaga wsparcia online podczas dokonywaniu zakupów w internecie ?

Jeśli uda nam się już zainteresować klienta naszą usługa lub produktem, to jedyne co musimy zrobić by domknąć sprzedaż, to nawiązać z nim kontakt.Jak ? Najlepiej tak by droga tego kontaktu nie wymagał to od niego zmiany kanału komunikacji i zanadto nie absorbowała jego czasu.

Jeśli ktoś pozostawia jedynie suchy przycisk " Kontakt " , gdzie klient znajdzie jedynie adres e-mail oraz telefon. Nie ma za bardzo na co liczyć iż osoba wstępnie zainteresowana poświęci swoje cenne kilka sekund (klient e-sklepu już po pierwszych 90 sekundach wie, czy chce dokonać zakupu właśnie w tym sklepie) na to by napisać mail z pytaniem bądź zadzwonić. Logiczne że jeśli ktoś chce zadać jedno prosto pytanie (które de facto zdecyduje czy kupi), nie ma zamiaru przebijać się przez telefoniczne sekretarki lub logować się specjalnie na swojego maila by zadać pytanie.

Rozwiązaniem tego problemu jest Chat  (czat) na żywo z klientem. Jedyne co musimy posiadać to przycisk Chatu Livesupport na swojej stornie internetowej. Dzięki czemu potencjalny  klient, gdy tylko odczuję potrzebę zadania pytania, kliknie w okno czatu, by zaraz potem od razu połączyć się z konsultantem.

To co wyróżnia nas na tle innych firm to fakt iż nasz usługa
dedykowana jest dla klientów Polskich, co eliminuje ryzyko związane z nie zrozumieniem produktu jakim jest livesupport.

Zapraszamy wszystkich chętnych do nawiązania współpracy. Wystarczy wejść na stronę https://livesupport.pl/ gdzie zalogujecie się Państwo bezpłatnie i otrzymacie pełną wersję Live Chata na okres 30 dni, by móc ją przetestować i sprawdzić czy takie rozwiązanie pasuje Państwa firmie.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
49 / sztuka
Kontakt
Mateusz Wala
Livesupport.pl
Wyślij e-mail
ul. Józefińska 4/4
30-52 Kraków

tel: 12 345267012 3452670
Proszę dzwonić między 9-17.
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 9:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Slsystems
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Logotyp - Livechat, live chat, czat na żywo, czat z klientem, czat online, chat
Livechat, live chat, czat na żywo, czat z klientem, czat online, chat Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Badania betonu i kruszyw   Następna usługa: Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja