Biuro Rachunkowe K.B.R. AUXILIUM S.A. prowadzi:Biuro Rachunkowe K.B.R. AUXILIUM S.A. świadczy obsługę księgową:
- doradztwo finansowe i podatkowe,
- księgi rachunkowe,
- okresowe ustalenie lub prowadzenie drogą inwentarzową rzeczywistego stanu aktywów i pasywów,
- wycenę aktywów i pasywów oraz ustalenie wyników finansowych,
- sporządzanie sprawozdań finansowych.
- wnioski kredytowe
- reprezentacja przed US i ZUS
- przedsiębiorców,
- spółek osobowych,
- spółek kapitałowych (spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, spółek akcyjnych),
- jednostek organizacyjnych działających na podstawie prawa bankowego, o publicznym obrocie papierami wartościowymi i funduszach powierniczych,
- podmiotów świadczących usługi ubezpieczeniowe,
- państwowych i gminnych jednostek budżetowych i ich gospodarstw pomocniczych,
- jednostek nie mających osobowości prawnej,
- zagranicznych jednostek nie posiadających osobowości prawnej,
- stowarzyszeń, fundacji, instytucji pożytku publicznego.
Kancelaria Biegłych Rewidentów Auxilium S.A. proponuje Państwu kompleksowe usługi w zakresie prowadzenia księgowości (książka przychodów i rozchodów, ryczałt) oraz dodatkowo w ramach obowiązującej promocji gratisową opiekę w zakresie doradztwa podatkowego.
Przygotowaliśmy dla Państwa promocję składającą się z następujących elementów:Każdy klient jest traktowany przez nas indywidualnie, co jest wyrazem misji naszej firmy.
- Dla wszystkich firm rozpoczynających działalność gospodarczą proponujemy przez okres dwóch miesięcy bonifikatę do 50% ustalonej ceny za usługę
- Każdemu klientowi wprowadzającemu do naszego biura nowego zleceniodawcę, udzielamy jednorazowej bonifikaty w wysokości 50% ustalonej wartości
Przedstawione poniżej ceny są orientacyjne i służą jako punkt wstępnej negocjacji do ceny końcowej.
Cena za prowadzenie książki przychodów i rozchodów wynosi:Cena za prowadzenie KSIĄG HANDLOWYCH wynosi:
- 350,00 zł + VAT ( słownie: trzysta pięćdziesiąt zł ) miesięcznie za księgowanie do 100 dokumentów
- 100,00 zł + VAT ( słownie: sto zł ) za rozpoczęcie każdych następnych 100 dokumentów
- 200,00 zł + VAT (słownie: dwieście zł) ZUS + lista płac dla 10 pracowników.
Równowartość miesięcznej zapłaty za usługi księgowe - za zamknięcie roku obrotowego, sporządzenie bilansu, rachunku zysków i strat.
- 800,00 + VAT (słownie: osiemset zł) do 100 dokumentów miesięcznie
- 150,00 + VAT (słownie: sto pięćdziesiąt zł) za rozpoczęcie każdych następnych 100 dokumentów
- 300,00 + VAT (słownie: trzysta zł) za prowadzenie spraw płacowych do 10 pracowników
- 300,00 + VAT (słownie: trzysta zł) za sporządzenie zakładowego planu kont (w razie konieczności)
Nasze długoletnie doświadczenie w zakresie obsługi polskich i zagranicznych Klientów zapewnia wysoką jakość wykonywanych usług przez nasze biuro.
Zapraszamy do korzystania z naszych usług !!!