Proponujemy Państwu usługę polegającą naprofesjionalnej regeneracji Turbosprężarki ewentualnie Turbosprężarek. Poniżej przedstawiamy poglądowy opis jak ta usługa przebiega w naszym serwisie.
Regenerację Turbosprężarki w naszym serwisie rozpoczynamy od jej wstępnego oczyszczenia.Po oczyszczeniu zostaje rozebrana na części pierwsze. Obudowa trafia do szkiełkowania a reszta podzespołów do myjki ultradźwiękowej. Następnie po umyciu wszystkie elementy zostają poddane weryfikacji uszkodzeń oraz pomiarom , ustalana jest również potencjalna przyczyna uszkodzenia Turbosprężarki. Na tym etapie zostaje dokonana kalkulacja kosztów naprawy , która zostaje przedstawiona zleceniodawcy. Należy nadmienić , że standardowo wymieniamy na nowy oryginalny zestaw naprawczy takie elementy turbosprężarki jak : łożyska oporowe wzdłużne oraz poprzeczne , panewki , odrzutniki oleju , pierścienie uszczelniające , oraz wszystkie elementy łączące i zabezpieczające. Po akceptacji kosztorysu naprawy przez zleceniodawcę przystępujemy do naprawy Turbosprężarki. Polega ona na wymianie wszystkich uszkodzonych podzespołów wraz z wymienionym wcześniej zestawem naprawczym , wyważeniu wałka i koła kompresji na wyważarce wolnoobrotowej. Zmontowaniu rdzenia Turbosprężarki wraz z wałkiem i kołem kompresji. Tak zmontowany element turbosprężarki poddajemy wyważeniu na wyważarce średnio obrotowej . Następnie rozpoczynamy wyważanie na wyważarce wysokoobrotowej do 200 000 obr.min w warunkach zbliżonych do tych które panują podczas pracy Turbosprężarki w samochodzie. Wyważanie wysokoobrotowe pozwala nam , na spełnienie norm fabrycznych oraz na potwierdzenie jej szczelności. Cały przebieg regeneracji jest udokumentowany wraz z stosownymi wydrukami z przeprowadzonych wyważań i zostają one przekazane zleceniodawcy wraz z nową naprawioną Turbosprężarką i zaleceniami co do uszkodzeń. Na wszystkie regenerowane przez nas Turbosprężarki udzielamy 12 miesięcznej gwarancji bez limitu przebiegu.
Naprawa przeprowadzana na tym poziomie przywraca Turbosprężarce sprawność części fabrycznej.
Nie ma więc powodu aby wydawać czasem po kilka tysięcy złotych na nową – to się po prostu nie opłaca!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do skorzystania z naszych usług Wyślij e-mail
Mariusz Ochocki