Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: 4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

4 sposoby, jak efektywnie prowadzić startup

Autor: Kasiamer   |   26 cze 2015, 7:09   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Postanowiłeś założyć startup. Brawo! A czy wiesz, że zdecydowana większość takich młodych przedsiębiorstw upada po kilku miesiącach? Jeśli wkraczasz w świat startupów, musisz znać takie fakty. Powinieneś też wiedzieć, jakie cechy i decyzje pomogą Ci osiągnąć sukces oraz, co ważniejsze, utrzymać się na jego powierzchni. Poznaj 4 sposoby na skuteczne rozwijanie startupu.

Wizja kluczem do sukcesu
Jeszcze 20 lat temu nikt nie wyobrażał sobie istnienia portalu społecznościowego, który skupiałby ponad miliard użytkowników. Nikt też prawdopodobnie nie wymyślił sobie telefonu komórkowego tylko z jednym przyciskiem. Wystarczyła wizja i konsekwencja w działaniu, by szalone pomysły Marka Zuckerberga i Steve’a Jobsa stały się rzeczywistością.

Jeśli chcesz założyć https://interne.st/.startup, który osiągnie sukces, musisz ufać potędze swojej wizji. Pamiętaj, by zawsze być o kilka kroków przed rynkiem i rozpoznawać trendy czy potrzeby społeczeństwa.

Zadbaj o idealny zespół
Możesz mieć najwspanialszą wizję, ale nie stanie się ona rzeczywistością bez zespołu ludzi, którzy będą gotowi razem z Tobą walczyć o jej realizację. Idealni współpracownicy są bezcennym skarbem i bardzo trudno ich znaleźć. Zwracaj szczególną uwagę na to, kogo przyjmujesz do swojej firmy. Powinny być to osoby, które przede wszystkim wierzą w Twoją wizję, pracują tak ciężko, jak Ty i są tak samo zmotywowani, by osiągnąć sukces.

Zostań mistrzem autopromocji
Wyobraź sobie, że znalazłeś się w windzie z Twoim wymarzonym inwestorem. Masz dokładnie minutę, by przedstawić mu swój startup. Co powiesz? Jak się zachowasz? Musisz wiedzieć, jak będzie brzmiała Twoja tzw. elevator speech, bo okazja do jej zaprezentowania może zdarzyć się w każdej chwili.

Gdy prowadzisz początkującą działalność, powinieneś poznać wszystkie tajniki marketingu. Jaka jest Twoja grupa odbiorcza? Który z kanałów promocji będzie najbardziej skuteczny? Zastanów się nad tym, zanim wydrukujesz pierwsze ulotki.

Nie bój się porażki
Już wiesz, że bardzo łatwo jest zacząć startup, ale ogromnie trudno jest go utrzymać na rynku. By przejść przez trudności z podniesionym czołem, musisz nauczyć się upadać. W środowisku startupowców porażka jest traktowana wręcz jak błogosławieństwo i zło konieczne. Dlatego za każdym razem, gdy coś Ci się nie uda, potraktuj to jak świetną lekcję i wyciągnij wnioski.

I przede wszystkim – nie poddawaj się, pracuj ze swoim zespołem i uparcie realizuj swoją wizję. Powodzenia!

KOMENTARZE
  • brak komentarzy