Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: adZniżka za to, gdzie jesteś

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

AdZniżka za to, gdzie jesteś

adZniżka za to, gdzie jesteś
Autor: pbrzozowska   |   2 mar 2012, 11:26   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Nałogowo korzystasz z Facebooka? Czerp z niego nie tylko informacje o znajomych. Odwiedzaj punkty handlowo-usługowe i kupuj taniej. Z adPlaces, nową facebookową aplikacją, za zameldowanie się, dostaniesz bon zniżkowy.

Śledź i zgarniaj zniżki

Facebook jest portalem społecznościowym, który proponuje swoim użytkownikom wciąż nowe sposoby komunikowania się. Od niedawna można publikować na tablicy informacje, gdzie aktualnie się znajdujemy, dzięki aplikacji Facebook Places. Firma adStone, jako jedna z pierwszych, dostosowała ją do własnych potrzeb. AdPlaces, bo tak ją nazwała, polega na „meldowaniu się” w określonym miejscu, za co przewidziane są rabaty na określone produkty czy usługi.

Aplikacja działa intuicyjnie – poniżej okna zmiany statusu możemy ustawić aktualną geolokalizację, która pojawia się na naszej tablicy. Po takim zabiegu otrzymujemy rabat, którego w dodatku nie musimy wykorzystywać od razu. Z działaniem usługi zapoznać się można na funpage’ach SkiTeamu lub sieci salonów Denique.
AdPlaces daje możliwość otrzymania nie tylko upustu, ale i poczucia wspólnoty z innymi fanami danego produktu. Aplikacja tworzy nowy, bardziej interaktywny, rodzaj społeczności. Widząc i wiedząc, gdzie aktualnie się przebywa, mamy zupełnie nowe możliwości śledzenia zniżek, czy nawet naszych znajomych.

Nie tylko rabat

Aplikacja daje pole do promowania własnej działalności, niezależnie od jej charakteru. W podobny sposób reklamować można bloga, inicjatywy społeczne, czy akcje non-profit. AdPlaces w niczym nie przypomina standardowej reklamy, a jednak rozpowszechnia informacje o produkcie czy usłudze. Informacja o tym, gdzie się zameldowaliśmy widoczna jest na tablicy, można ją także udostępnić na stronie konkretnej osoby, lub grupy, albo przesłać w prywatnej wiadomości. Łatwiej przecież zaufać opiniom ludzi, z którymi się zgadzamy, których lubimy, albo gust których cenimy.

Funkcje aplikacji nie kończą się jednak na narzędziu marketingowym. To też kolejna okazja do świetnej zabawy. Korzyści ograniczone są tylko naszą wyobraźnią. AdPlaces można używać jako gry towarzyskiej. Wyobraź sobie, jaką niespodziankę można zrobić bliskiej osobie np. na urodziny czy wieczór panieński, bawiąc się z nią w nowoczesną wersję podchodów. Taka opcja świetnie sprawdzi się też na imprezach integracyjnych.

Można zatem stwierdzić, że aplikacja wprowadza do portalu nową możliwość komunikowania i przekazywania informacji. Dzięki powszechności Facebooka i jego zasięgu, adPlaces zbliża ludzi, którzy często nie mają czasu, czy okazji umówić się w standardowy sposób. To niezwykła okazja do odświeżenia starych i nawiązania nowych znajomości. Dzięki adPlaces wasze spotkania nie muszą być już czystym zbiegiem okoliczności.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy