Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingReklama zewnętrzna

Artykuł: Co daje nam gadżet reklamowy

Dodaj zlecenie

Co daje nam gadżet reklamowy

Autor: Kasiamer   |   2 kwi 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Reklama zewnętrzna

Billboardy, reklamy w internecie, telewizyjne spoty - firmy korzystają z wszelkich rozwiązań, aby z jak największym rozmachem dotrzeć do klienta. W ferworze przeznaczania funduszy na wielkoformatową reklamę często zapomina się o mniej popularnych, ale skutecznych sposobach na kampanię. Mowa na przykład o gadżetach reklamowych.

Niedoceniany sposób promocji

Klienci lubią czuć, że dostali coś na własność, nawet jeżeli jest to długopis lub breloczek. To sprawia, że firma będzie im się dobrze kojarzyć, a każde spojrzenie na otrzymany gadżet przypomni o proponowanej ofercie. Kiedy więc będzie potrzebował produktu lub usługi świadczonej przez firmę, chętniej wybierze właśnie tę, której nazwę już zna z breloczka czy kubka, niż zupełnie obcą, znalezioną w internecie. Podsumowując - dzięki rozpowszechnianiu gadżetów reklamowych firma ma szansę stać się bardziej rozpoznawalną.

Funkcjonalne czy niebanalne?

Wiele firm, które zdecydowały się na zainwestowanie w gadżety, zadaje sobie powyższe pytanie. W tym momencie trzeba zdecydować, czy chcemy, by za sprawą ciekawego drobiazgu nasza firma zapisała się w pamięci klienta, czy aby zwyczajny kubek lub długopis towarzyszył mu na co dzień. Warto też ustalić sobie budżet, jaki chcemy przeznaczyć na kupno gadżetów reklamowych, by nie zapędzić się w pułapkę zbyt wysokich cen.

Gadżety sezonowe

Święta to idealny moment, by rozszerzyć bazę gadżetów reklamowych o artykuły sezonowe. Klienci, zachęceni świąteczną atmosferą, chętniej będą przyjmować podarunki i korzystać z naszej oferty. Dzięki takiej kampanii mamy też szansę ocieplić wizerunek firmy.

Aby stworzyć ciekawy gadżet reklamowy, wystarczy dobry, dopasowany do wizerunku firmy pomysł. Co do wykonania, w internecie możemy znaleźć mnóstwo ofert http://www.vizer.pl/agencji reklamowych, które pomogą nam w uzyskaniu pożądanego efektu. Taka kampanię możemy wykorzystać na branżowych konferencjach, eventach albo targach pracy - tam gadżety reklamowe na pewno spotkają się z dużym zainteresowaniem.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy