Firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych powinny zaoferować swoim Klientom podłogi, drzwi, okna wraz z usługą montażu. Dzięki temu Klient zakupi tańszy produkt, a przedsiębiorstwo dodatkowo zyska na usłudze montażu.
Firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych powinny zaoferować swoim Klientom podłogi, drzwi, okna wraz z usługą montażu. Dzięki temu Klient zakupi tańszy produkt, a przedsiębiorstwo dodatkowo zyska na usłudze montażu.
Klient kupujący produkt z usługą montażu, zamiast 23% należnego podatku Vat zapłaci podatek w wysokości 8%!
Dzięki rozwiązaniu oferowanemu przez poznańską firmę Graphcom, zapewnienie Klientowi bardziej kompleksowej oferty staje się dużo łatwiejsze, co z pewnością przełoży się na zwiększenie przychów przedsiębiorstwa.
Za pomocą systemu Comarch ERP XL możliwa będzie rejestracja zleceń wykonania usługi, składanie zamówień u dostawców, rezerwowanie ekip montażowych, generowanie dokumentów handlowych oraz ewidencjonowanie dokumentów towarzyszących, np. zeskanowanych umów i protokołów.
Szczególnie użyteczna jest możliwość weryfikacji opłacalności transakcji, zarówno w ujęciu jednostkowym jak i globalnym. Dodatkowo dostępna jest możliwość rejestracji ankiet związanych z badaniem satysfakcji Klientów ze zrealizowanych usług.
Rozwiązanie Graphcom zostało przygotowane tak, aby rejestrować kolejne kroki w zaplanowanym procesie oraz automatycznie tworzyć historię jego przebiegu (sprzedaż-> montaż -> obsługa reklamacji).
Dzięki rozwiązaniu proponowanemu przez Graphcom korzyści uzyskują zarówno przedsiębiorstwa handlujące materiałami budowlanymi i wykończeniowymi, które otrzymują szanse na zwiększenie swoich przychodów, jak i Klienci płacący niższą cenę za zakup produktów. Montaż drzwi to zwykle wartość 10 %-15% ceny produktu. Oznacza to. że dzięki różnicy w podatku VAT klient końcowy otrzymuje montaż gratis.
Rozwiązanie wspiera również:
* organizację w procesie wyznaczania terminów spotkań u klientów związanych z pomiarem czy montażem,
* możliwość przekazywania niezakończonego montażu do dalszej realizacji przez innego pracownika,
* możliwości podpinania dokumentów reklamacyjnych oraz badania rentowności sprzedaży po zamknięciu procesu reklamacyjnego.
Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.
Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.