Favore.plBaza wiedzyEdukacja, naukaKursy, szkolenia, konferencjeMarketing, sprzedaż

Artykuł: Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

Dodaj zlecenie

Dobry marketing - źródło efektywnie działającej firmy.

Autor: dom_szkolen   |   7 wrz 2011, 10:17   |   Dział: Artykuły

Dobra strategia marketingowa jest dziś filarem działalności. Co trzeba o niej wiedzieć i kto ją właściwie tworzy?


Dobrze zaplanowane i przemyślane działania marketingowe to podstawa sukcesu firmy. Dopasowany do specyfiki mikro- i małych organizacji plan, pozwala zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Często jednak pracodawcy płacą ogromne sumy na wynajęcie specjalistów od strategii marketingowych. Czy jest na to tańszy i równie skuteczny sposób?

Oczywiście. Najlepiej samodzielnie napisać plan, co jest w znacznej mierze tańsze, a często także skuteczniejsze. W końcu kto zna potrzeby firmy lepiej niż jej pracownicy? Poprawnie wykonany plan marketingowy to pierwszy krok do sukcesu początkującej lub rozwijającej się firmy. Ponadto samodzielnie stworzona strategia zapewnia poczucie pewności i bezpieczeństwa. Trzeba jednak wiedzieć jak analizować rynek i konkurencję, jak prawidłowo określić klientów, a przede wszystkim - jakie są najważniejsze zasady efektywnego wdrażania strategii marketingowej. A nie jest to zadanie łatwe…

Na szczęście z pomocą często przychodzą firmy szkoleniowe, zatrudniające wyspecjalizowanych trenerów i praktyków marketingu. Dla przykładu, dzięki dofinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego, właściciele przedsiębiorstw z Małopolski mają możliwość wzięcia udziału w szkoleniu „Marketing strategiczny, operacyjny i e-marketing dla małych firm" (więcej informacji na http://www.domszkolen.com/kkb/program-kkb/kluczowe-kompetencje-menedzerskie.html). Trenerzy z firmy Dom Szkoleń i Doradztwa, w ramach projektu Kluczowe Kompetencje w Biznesie, uczą zasad budowania strategii marketingowej oraz w oparciu o nią, planowania działań operacyjnych. Podczas szkolenia omawiane są najnowsze trendy marketingu, dzięki czemu uczestnicy są na bieżąco z narzędziami, które zwiększają znaczenie firmy na rynku. Ponadto szkolenia wprowadzają w pojęcia związane z szeroko rozumianym e-marketingiem. Podejmują m.in. temat e-biznesu, wykorzystania Networkingu czy kreowania nowoczesnej strategii firmowego serwisu Web.

Dlatego warto korzystać z możliwości jakie niosą dofinansowane szkolenia. Przy niewielkim wkładzie finansowym można zainwestować w pracownika, a jego podniesione kwalifikacje w niedługim okresie przełożą się na realne korzyści dla firmy.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU
  • Negocjacje szkolenie z negocjacji Negocjacje z biznesie Szkolenie otwarte, 2-dniowe: 9 i 10.02.2012, Hotel Park Inn Kraków Negocjujemy w każdym miejscu i praktycznie od zawsze. Można powied...negocjacje szkolenie z negocjacji, Kraków, małopolskie 790 zł sztuka Krakówmałopolskie
  • Autoprezentacja, wystąpienia publiczne prezentacje Autoprezentacja, wystąpienia publiczne oraz komunikacja z klientem, czyli jak skutecznie przekonywać innych szkolenie otwarte, 2-dniowe: 30 i 31.01.2012, Hotel...autoprezentacja, wystąpienia publiczne prezentacje, Kraków, małopolskie 790 zł sztuka Krakówmałopolskie
  • Marketing strategiczny, operacyjny, e - marketing Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm Program kursu „Marketing strategiczny, operacyjny, e-marketing dla małych firm&rdquo...brak zdjęcia 420 zł sztuka Krakówmałopolskie
  • Zarządzanie firmą i efektywność własna (KKB) Zarządzanie firmą i efektywność własna Program „Zarządzanie firmą i efektywność własna” – 4 dni: Zarządzanie strategiczne przeds...brak zdjęcia 420 zł sztuka Krakówmałopolskie
  • Szkolenie, zarządzanie czasem, e - learning PLANOWANIE I ORGANIZACJA CZASU PRACY Każdy skuteczny menadżer rozumie, że poświęcając 10 minut na planowanie zyskuje co najmniej godzinę czasu pracy. Planowani...szkolenie, zarządzanie czasem, e-learning, Kraków, małopolskie 90 zł sztuka Krakówmałopolskie