Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingReklama zewnętrzna

Artykuł: Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

Dodaj zlecenie

Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają

 Formy reklamy zewnętrznej, które wciąż działają
Autor: Kasiamer   |   11 gru 2014, 10:15   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Reklama zewnętrzna

Wydawać by się mogło, że w erze totalnej komputeryzacji reklama outdoor zacznie zanikać. Nic bardziej mylnego! W końcu każdego dnia większość z nas wychodzi z domu, przemieszcza się do pracy samochodem, środkami komunikacji miejskiej czy pieszo. A to sprawia, że na każdym kroku czyha na nas reklama. Dziś przyjrzymy się, jakie formy reklamy outdoor są nadal stosowane.


Szyld

Najczęściej spotykana forma promocji firmy, umieszczana na budynku w formie tablicy informacyjnej. Zazwyczaj zawierają nazwę firmy, krótką informację o rodzaju działalności oraz godziny otwarcia (w przypadku placówki stacjonarnej, sklepu).http://www.vizer.pl/oferta/tablice-szyldy-reklamowe/ Szyld reklamowy może być również umieszczony w gruncie na konstrukcji i może informować o firmie, która działa w okolicy, lecz nie ma biura przyjmującego klientów (np. firmy budowlane, remontowe, inne usługi). Szyld z reguły pełni funkcję informacyjną.

Baner reklamowy


To kolejna, bardzo popularna forma reklamy. Tego typu rozwiązanie stosuje się w celach promocji firmy, usługi czy produktu. Charakteryzuje się konkretnym przekazem reklamowym, skierowanym do odpowiedniej grupy docelowej i może być umieszczany w wielu miejscach przestrzeni publicznej: na płotach, wiaduktach, trawnikach, wyższych konstrukcjach itp.

Zobacz: http://www.vizer.pl/oferta/banery-reklamowe/przykładowe banery reklamowe z Wrocławia

Kasetony

Ta forma reklamy staje się coraz bardziej popularna, zwłaszcza w przypadku miejsc o dużym zagęszczeniu lokali usługowych i handlowych. Kasetony reklamowe to nic innego, jak podświetlane pudła prezentujące nazwę firmy lub jej logo. Wyglądają one bardzo estetycznie, a co najważniejsze, doskonale wyróżniają się pośród innych tablic i banerów, zwłaszcza w nocy.


Reklama mobilna

To dość ciekawe rozwiązanie, które pozwala na umieszczenie reklamy na pojazdach: samochodach, środkach komunikacji miejskiej itp. Reklama umieszczana jest w formie naklejek, od małych, będących jedynie napisem po całe powierzchnie z grafiką. Tego typu reklama świetnie sprawdza się zarówno w przypadku lokalnych firm, jak i dużych marek oraz ofert ogólnokrajowych.

Poza wyżej wymienionymi formami mamy jeszcze do wyboru: citylight, litery przestrzenne, reklamę pneumatyczną i wiele innych. Im częściej odbiorca ma kontakt z danym przekazem reklamowym, tym szybciej i łatwiej zapada on w pamięć, a to z kolei wpływa na przyszłe decyzje zakupowe potencjalnych klientów.
Reklama zewnętrzna była, jest i zapewne jeszcze długo będzie wiodła prym w działaniach marketingowych, dlatego firmy zawsze powinny brać to rozwiązanie pod uwagę w trakcie planowania kampanii reklamowych.

Autor: http://www.vizer.pl/Profesjonalna agencja reklamowa z Wrocławia

KOMENTARZE
  • brak komentarzy