Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw. Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
Dostosowanie do zmian w przepisach, usprawnienie procesów windykacji, a także nowe funkcjonalności związane z ewidencją i rozliczeniem delegacji to najważniejsze zmiany w najnowszej wersji Comarch ERP Optima - najpopularniejszym oprogramowaniu na rynku dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Podstawą sprawnej działalności przedsiębiorstwa jest bieżące dostosowywanie się oprogramowania ERP do zmian w przepisach. Pozwala to na oszczędność czasu, a co najważniejsze, na uniknięcie zbędnych kosztów. Wybierając oprogramowanie Comarch proponowane przez spółkę Graphcom otrzymujesz gwarancję stałej zgodności z przepisami!
Nowa wersja Comarch ERP Optima dostosowana została do zmian dotyczących przepisów o wydłużeniu urlopu macierzyńskiego i wprowadzenia urlopu rodzicielskiego, które weszły w życie 17 czerwca bieżącego roku.
W związku z ustawą o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych, dla przedsiębiorców prowadzących pełną księgowość lub księgę podatkową, wprowadzono możliwość korygowania kosztów uzyskania przychodów.
Najnowsza wersja Comarch ERP Optima to również ponad 300 nowych funkcjonalności. Dotyczą one m.in. ewidencji i rozliczania delegacji, dzięki którym zautomatyzowany zostanie proces wprowadzania i rozliczania dokumentów i zaliczek związanych z delegacją.
Kolejna funkcjonalność dostępna na poziomie modułu Płace i Kadry Plus, umożliwia rozliczanie pracowników tymczasowych, przez Agencje Pracy Tymczasowej. Na formularzu danych kadrowych dodano zwijaną grupę: Pracownik tymczasowy. Po zaznaczeniu parametru można określić pracodawcę, do którego przypisany jest dany pracownik.
Aby ułatwić firmom korzystającym z Comarch ERP Optima obsługę różnego rodzaju promocji stworzono funkcję zestawów promocyjnych, dzięki którym w ramach sprzedaży określonego towaru objętego promocją, można zaoferować klientowi pakiet dodatkowych towarów i usług w obniżonej cenie.
Moduł CRM Plus to nowe narzędzie zawierające mechanizm windykacji należności, opierający się na automatycznym wysyłaniu wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach. Moduł umożliwia tworzenie zadań związanych z takimi kontrahentami, generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz blokowanie sprzedaży. Etapy procesu windykacyjnego można definiować elastycznie względem poszczególnych kontrahentów.
Kolejna funkcjonalność dotyczy obsługi rozliczeń podatkowych. Dzięki niej, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą mogą w łatwy sposób składać deklaracje podatkowe w formie elektronicznej - bez konieczności stosowania bezpiecznego podpisu elektronicznego.
Nowością jest również integracja Optimy z systemami bankowymi w zakresie bankowości elektronicznej.
Comarch ERP Optima to narzędzie dedykowane dla mikro, małych i średnich firm działających w różnych branżach.
System można elastycznie dostosować nie tylko do wielkości przedsiębiorstwa, ale także do jego struktury - umożliwia pracę w wersji jednostanowiskowej, jak również efektywną pracę w sieci.
Comarch ERP Optima wybrało już ponad 45 000 Klientów, co klasyfikuje system jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm!
Chcesz, aby Twój system był zawsze zgodny z przepisami? Postaw na sprawdzone rozwiązanie!
Skontaktuj się z nami!
Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe. Więcej informacji na http://www.graphcom.pl