Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacjaInternetTworzenie stronStrony-wizytówki

Artykuł: Idealna strona internetowa

Dodaj zlecenie

Idealna strona internetowa

Idealna strona internetowa
Autor: Melonet   |   1 gru 2015, 10:34   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Strony-wizytówki

Jak jest idealna strona internetowa taka która sprzedaje! Idealna nie znaczy wcale ładna strona internetowa ma być prosta i intuicyjna tak by każdy nowo odwiedzający wiedział w którym miejscu znajdzie informacje przydatne dla siebie. Sprawdźmy zatem co ma na to wpływ.

Nowoczesny design, modne kolory - to nie liczy się dla klienta, choć do zrobienia dobrego pierwszego wrażenia jest skuteczne.
Czy sprzedaż Twojej firmy zależy od strony jaką posiada? Na to pytanie znajdziesz http://www.favore.pl/baza-wiedzy/promocja-przez-pozycjonowanie-strony-firmowej,5288,0.htmlodpowiedź tutaj, gdzie omawiane są takie aspekty jak pozycjonowanie. Teraz jednak zakładamy, że posiadamy odpowiedni ruch na stronie i chcemy, aby jeszcze większy procent naszych odwiedzających kontaktował się z naszą firmą.

Jak wygląda typowa strona firmowa w Internecie

Na początek – nikomu nie potrzebne intro, następnie powitane na stronie, którego wcale nie oczekujemy. Okazjonalnie możemy również natrafić na muzykę w tle.
Dlaczego powitanie na stronie jest złe? - w Internecie zazwyczaj mamy setki innych ciekawszych rzeczy do czytania aniżeli wybór ofert, dlatego daj swojemu odbiorcy jasną odpowiedź – co firma oferuje i co może na stronie znaleźć – z powitania nic on nie wie – to kiepska reklama.

Czego brakuje typowym witrynom


Przede wszystkim, dbajmy o staranność – nie możemy sobie pozwolić na błędy na stronie – nie działające grafiki, literówki czy o zgrozo błędy ortograficzne to zupełnie przekreśla naszą firmę w oczach klienta.
Ważną kwestią jest również zakładka kontakt, która powinna maksymalnie wyczerpać temat. Dlatego podajmy nasz dokładny adres wraz z mapką, godziny otwarcia oraz inne niezbędne informacje (telefony, maile) – zdjęcie firmy jest również przydatne. Generalnie im więcej informacji tam się znajdzie – tym lepiej!

Kieruj użytkownika

Ile razy natknąłem się na stronę, która zachęciła mnie ofertą jednak nie wiedziałem do końca co mam zrobić – zadzwonić, wysłać maila i jak w ogóle zamówić dany towar. Dlatego pamiętaj aby informacje sprzedażowe i techniczne znalazły się na stronie w widocznym miejscu, aby klient nie miał wątpliwości co ma dalej zrobić.

Wezwanie do działania

Dokładnie - CTA (Call-To-Action) to niezbędna część każdej strony, a niestety w rzeczywistości występuje ona na zaledwie ułamku stron firmowych.
Co to jest? Mówiąc w skrócie to zachęta do działania - „Zadzwoń do nas”, „Sprawdź teraz”, „Kup już teraz” to wybrane przykłady wezwań do działania, które naprawdę działają.
Klient czytając takie komunikaty podświadomie czuje potrzebę zrobienia tego co mu napisaliśmy – nie będzie się zastanawiał czy sprawdzić jeszcze trzy inne strony tylko skorzysta z naszej oferty.

Jaka jest zatem idealna strona


Idealna strona jest przyjazna dla użytkownika – pamiętaj Ty znasz swoją stronę i wiesz gdzie szukać niezbędnych informacji – ktoś kto odwiedza Twoją stronę nie musi mieć czasu na przejrzenie jej całej. Eksponuj najważniejsze informacje – zwłaszcza kontaktowe.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU
  • Reklama w Internecie - Google AdWords Zastanawiałeś się kiedyś, aby zareklamować swój biznes w Internecie? Jeśli prowadzisz własną firmę i potrzebujesz większej liczby zamówień to ...Reklama w Internecie - Google AdWords, cała Polska   Rabat Cała Polska