Wizytówka bywa niezastąpiona w kontaktach biznesowych. Obok tablic i szyldów reklamowych jest jednym z najbardziej istotnych elementów rozpoznawalności firmy. Warto więc dołożyć wszelkich starań, aby była ona perfekcyjna oraz przekazywała wszystkie potrzebne informacje o pracowniku i firmie.
Dane pracownika
Nie zawsze umieszczanie imienia i nazwiska na wizytówce jest konieczne. Może się jednak przydać, jeżeli firma jest duża lub wymieniony pracownik zajmuje się obsługą klienta. Wtedy osoba zainteresowana świadczonymi usługami będzie wiedzieć, z kim dokładnie może się skontaktować.
Nazwa firmy i logo
Zazwyczaj są one najbardziej widocznym elementem wizytówki. Dzięki nim buduje się świadomość firmy oraz spójność jej wizerunku.
Adres firmy
Jeżeli firma posiada fizyczną siedzibę, podanie dokładnego adresu umożliwi klientom bezproblemowy kontakt. Nie zaszkodzi także podać adresu witryny internetowej. W przypadku firm wyłącznie internetowych adres strony www będzie więc odgrywał bardzo ważną rolę - jako jedyne miejsce kontaktu z klientem.
Zobacz również http://www.vizer.pl/oferta/ofertę reklamową z Wrocławia.
Telefon
Niezależnie od tego, czy nasza firma posiada telefon stacjonarny, czy komórkowy, dobrze będzie podać dokładny numer wraz z numerem kierunkowym (województwa oraz kraju).
E - mail oraz strona internetowa
W dobie internetu kontakt z klientem za pośrednictwem tego medium jest bardzo ważny. Nie zapomnijmy więc o zamieszczeniu adresu e - mail i strony www na wizytówce. W przypadku firm działających wyłącznie w internecie będzie to jedyny sposób kontaktu, dla stacjonarnych - jeden z wielu.
Działalność
Jeśli nasza wizytówka jest jednostronna, lepiej darować sobie szczegółowe wypunktowanie obszarów działalności firmy. Jeżeli jednak planujemy zagospodarować również drugą jej stronę, warto wymienić kilka głównych zadań, które realizuje firma. Będzie to doskonała informacja dla klienta, który wizytówkę otrzyma.