Koniec roku to bardzo pracowity okres dla większości przedsiębiorców i handlowców. Wielu z nich planuje z okazji zbliżającego się nowego roku podarować swoim klientom kalendarze. Oczywiście jak każdy podarek w biznesie, także i ten ma służyć umocnieniu świadomości naszej marki w oczach klienta.
Można zatem traktować kalendarze jako swego rodzaju gadżety reklamowe. Pamiętajmy jednak, że aby faktycznie wywrzeć dobre wrażenie na kliencie – kalendarz należy ofiarować w odpowiednim czasie. Kalendarz dany już w styczniu następnego roku może odnieść wręcz przeciwny skutek od zamierzonego. Przecież nie chcemy, aby nasz klient pomyślał, że daliśmy mu kalendarz, który pozostał z „resztek”.
Jednak niestety czasem tak się dzieje, że zamówione kalendarze jak na złość nie chcą „przyjść” na czas. Wydawnictwo, w którym je zamówiliśmy pewnie ma natłok zleceń wraz z nadchodzącym nowym rokiem.
Warto zatem przewidzieć to wcześniej i już teraz zamówić http://barsen.pl/wyprzedaz/kalendarz 2013 – mamy wtedy pewność, że zamówione materiały zostaną dostarczone nam na czas, a my w odpowiednim czasie wyciągniemy je jako podarek dla klientów.
Jest jeszcze jedna sprawa, dla której warto pośpieszyć się z zamówieniem kalendarzy. Zauważyła po sobie, jak i po osobach współpracujących, że coraz częściej dostaję kalendarze od różnych firm. Nie jestem w stanie wykorzystać wszystkich do własnego użytku. Część zatem zostawiam, część rozdaję, a część (wstyd przyznać wyrzucam). Wiem, że ten przykry los (wyrzucenie) spotyka tylko te kalendarze, które dostałam najpóźniej. Warto zatem dać kalendarz jako pierwszy!