Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingKampanie reklamowe

Artykuł: Niezapomniana reklama dla nudnej marki

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Niezapomniana reklama dla nudnej marki

Niezapomniana reklama dla nudnej marki
Autor: Kasiamer   |   22 maj 2015, 12:12   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Kampanie reklamowe

Celem reklamy jest zachęcenie klientów do kupna produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego producenci robią wszystko, by była ona perfekcyjna: interesująca, przyciągająca uwagę, wpadająca w oko i ucho oraz zapisująca się na dłużej w pamięci. Co jednak możemy zrobić, gdy produkt, który chcemy reklamować, jest po prostu nudny?

Gdy wprowadzamy na rynek ciekawą, innowacyjną rzecz, łatwo jest wymyślić dla niej porywającą serca reklamę. Sprawa robi się trudniejsza, kiedy firma oferuje produkt, którego pełno na rynku lub jego zareklamowanie jest kłopotliwe. Bo jak skutecznie zachęcić odbiorców do kupienia właśnie naszych bułek?

Tak zwany “nudny produkt” też może być ciekawie zareklamowany. Wystarczy znaleźć w nim potencjał. Oto kilka porad, jak można wykorzystać słowa i treść, aby stworzyć niezapomnianą reklamę… wszystkiego.

Po pierwsze: dystans
Trochę humoru nie zaszkodzi - zarówno w życiu, jak i w reklamie. Warto spojrzeć na swój produkt nieco inaczej i znaleźć do niego śmieszne skojarzenie. Zabawny spot czy hasło z pewnością zostanie na dłużej w pamięci odbiorców.

Po drugie: pomoc
Przekonajmy klientów, że nasz produkt pomoże im w poradzeniu sobie z konkretną życiową trudnością. Na przykład wspomniane wcześniej bułki mogą zwalczyć głód mieszkający w brzuchu klienta. Przy odrobinie kreatywności jesteśmy w stanie zareklamować w ten sposób wszystko!

Po trzecie: znak rozpoznawczy
Spróbujmy wymyślić dla naszego produktu maskotkę, która będzie go reprezentować. Stwórzmy dla niej środowisko, wypowiadane hasła, sposób, w jaki zareklamuje firmę. Zyskamy dzięki temu swoistego “towarzysza”, który będzie pomagał nam w budowaniu świadomości marki wśród klientów.

Po czwarte: dostrzeżenie potrzeb

Mimo, że opowiadanie o swoim produkcie w samych superlatywach niebywale kusi, pamiętajmy, że odbiorcy mogą tego nie przyjąć tak, jak byśmy chcieli. Aby odnieść sukces w reklamie, pokażmy potencjalnym klientom, że wiemy, dlaczego potrzebują naszego produktu.

Aby dobrze reklamować “nudną markę”, warto przede wszystkim nie myśleć o niej w ten sposób. Każdy produkt ma w sobie potencjał, który może zaowocować inspirującą reklamą - trzeba go tylko odkryć i dobrze wykorzystać. Pomogą nam w tym specjaliści od reklamy z Wrocławia ( http://...http://www.vizer.pl/ ) lub innych miast.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy