Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraZaopatrzenie i wyposażenie biurArtykuły biurowePapiernicze

Artykuł: Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r.

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r.

Partnerstwo miarą sukcesu 25 listopada 2011 r.
Autor: PartnerXXI   |   21 paź 2011, 15:00   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Papiernicze

25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny, odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.

Partnerstwo miarą sukcesu
25 listopada 2011 r. w Warszawie, w Fabryce Trzciny odbędzie się po raz pierwszy wydarzenie Partnerstwo miarą sukcesu. Zdarzenie to jest skierowane do branży papierniczo-biurowej, branż pokrewnych oraz klientów tych branż. Organizatorem wydarzenia jest Partner XXI Sp. z o.o., kwartalnik MaCOOLatura oraz Partnerzy. Wydarzeniem specjalnym tego spotkania jest jubileusz 15-lecia Partner XXI Sp. z o.o.

Głównym celem imprezy jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń, dobrych praktyk, prezentacji innowacyjnych rozwiązań, inspirowanie do podejmowania kreatywnych działań w branży oraz integracja środowiska. Wydarzenie to składać się będzie z trzech części:

1. Panele prezentacyjno-dyskusyjne
Celem organizacji cyklu paneli jest stworzenie platformy wymiany poglądów, popularyzacja specjalistycznej wiedzy eksperckiej wśród koordynatorów, liderów i klientów branży. Są to przede wszystkim spotkania umożliwiające poszerzenie wiedzy na temat najnowszych produktów, rozwiązań systemowych i technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firmy czy biura. Każdy panel dotyczy innej, ściśle określonej tematyki związanej z różnymi aspektami funkcjonowania biura. Prelegenci – Partnerzy imprezy zaprezentują klientom branży PBS swoje najnowsze osiągnięcia, rozwiązania ułatwiające pracę i produkty wschodzące.

2. Konferencja prasowa
Uczestnikami tej części wydarzenia są oczywiście media, którym zostanie zaprezentowana idea imprezy, portrety Partnerów i Organizatorów.

3. Gala

Celem tej części wydarzenia jest zintegrowanie środowiska branży PBS, prezentacja Partnerów, Patronów Medialnych i Organizatorów. Przewidziano również niezwykłą oprawę artystyczną Gali – obraz, muzyka, światło. Będzie można, między innymi, posłuchać zespołu Enej, zobaczyć niezwykły teatr tańca Art Station i wziąć udział w pokazie mody markowej odzieży R&D Poland oraz ekskluzywnej biżuterii firmy APART. Wydarzeniem specjalnym Gali jest aukcja charytatywna na rzecz Fundacji Dziecięca Fantazja. Wśród licytowanych przedmiotów znajdzie się m.in. piłka do koszykówki podpisana przez Marcina Gortata oraz czapka z autografem Roberta Kubicy.

Patronaty medialne: Sekretariat, TV Biznes, portal ww.epr.pl, Modern Office Manager.
Partnerzy Strategiczni: Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o., Hamelin Sp. z o.o., Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. , Zibi S.A., Stora Enso Polska, ABC Data S.A.
Partnerzy: Bic Polska Sp. z o.o., Trodat Polska Sp. z o.o, Action S.A., Emerson Polska Sp. z o.o.
Partnerzy wspierający: Pentel Poland Sp. z o.o. , Esselte Polska, Tech Data Polska, WPC Sp. z o.o. - PILOT, Metsä Tissue Poland- Katrin.
Fundatorzy nagród: APART, Brother Polska Sp. z o.o., Platinet S.A.
Firmy współpracujące: Aroma Corp, R&D Poland.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU