To już ostatnia szansa na skorzystanie z dofinansowania. Tegoroczny konkurs odbywa się według nowych zasad, mających uprościć wnioskodawcom proces starania się o środki na sfinansowanie zakupu systemów informatycznych.
A może planujesz wdrożenie elektronicznych rozwiązań typu B2B i potrzebujesz wsparcia finansowego? W obu tych przypadkach powinieneś zainteresować się realizowanym przez PARP działaniem 8.2 'Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B'.
To już ostatnia szansa na skorzystanie z dofinansowania. Tegoroczny konkurs odbywa się według nowych zasad, mających uprościć wnioskodawcom proces starania się o środki na sfinansowanie zakupu systemów informatycznych.
Przedsiębiorcy mogą uzyskać dofinansowanie w wysokości od 50 do 70% wartości projektu. Minimalna kwota wsparcia, o którą można się ubiegać to 20.000 zł, maksymalna 2.000.000 zł. Dofinansowanie unijne pozwala na zakup sprzętu elektronicznego, komputerów i licencji, które są niezbędne do realizacji takiego projektu. W ramach działania 8.2 przewidziano budżet w wysokości 460.817.882 €, z którego na koniec 2012 roku zostało rozdysponowane zaledwie 30%.
Platforma B2B jest produktem, który wprowadza nowatorskie podejście do zagadnienia elektronicznej wymiany dokumentów i informacji pomiędzy współpracującymi przedsiębiorstwami. Jest to dedykowane rozwiązanie, przystosowane do potrzeb małych i średnich firm nie tylko pod względem bogatej funkcjonalności, ale także atrakcyjnej ceny i niezwykle łatwego sposobu wdrażania. Rozwiązanie zapewnia znaczną oszczędność czasu, wzrost produktywności, a tym samym szybkie dopasowanie się do zmiennych warunków rynkowych. Danymi podlegającymi wymianie są m.in.:
* katalog produktów i usług;
* cenniki;
* zapytania ofertowe;
* oferty;
* zamówienia;
* reklamacje.
Wdrażanie B2B staje się coraz bardziej popularnym rozwiązaniem biznesowym. W celu zwiększenia efektywności relacji pomiędzy współpracującymi ze sobą przedsiębiorcami staje się więc koniecznością. Działania prowadzone w oparciu o B2B mają istotne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstwa, ułatwiając i regulując współpracę między partnerami biznesowymi.
Termin składania wniosków upływa 28 czerwca 2013 r. – nie zwlekaj i już dziś umów się na spotkanie z naszym doradcą!
Spółka Graphcom wspiera klientów w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie.
„Wszystkim naszym Klientom, składającym wniosek, przyznano dofinansowanie. To doskonały wynik zważywszy na fakt, że wg statystyk, PARP podpisał umowy tylko z 18% firm ubiegających się o dotacje!” – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom.
Projekty naszych klientów zostały profesjonalnie rozliczone. Uzyskali oni 95% przewidzianego we wniosku dofinansowania, choć jak podaje PARP, średnia krajowa jest o kilkadziesiąt procent niższa. Tylko z POIG, działanie 8.2, klientom Graphcom przyznano w sumie ponad 5,2 mln zł dofinansowania na projekty informatyczne. statystyczne dofinansowanie projektów wyniosło ponad 57%” – kontynuuje Tomasz Krause.
Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.
Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.
Więcej informacji: http://graphcom.pl/2-55-78-pl-potrzebujesz..._inwestycji.htm