Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacjaInternet

Artykuł: Reklama Google łatwy i niedrogi sposób na zaistnienie w sieci!

Dodaj zlecenie

Reklama Google łatwy i niedrogi sposób na zaistnienie w sieci!

 Reklama Google  łatwy i niedrogi sposób na zaistnienie w sieci!
Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:07   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Internet

W dzisiejszych czasach reklama stała się już nie tylko dźwignią handlu lecz przede wszystkim sposobem na zaistnienie w przesyconym produktami rynku. Kluczowe w tym momencie jest aby to właśnie nasza reklama dotarła do klienta zainteresowanego danym produktem bądz też usługą. W tym właśnie celu stworzona została reklama internetowa, która wyświetla się użytkownikom po wpisaniu hasła w oknie wyszukiwania idealnie dopasowując wyświetlane treści. Najpopularniejszą z dostępnych w internecie jest reklama Google.


W taki oto prosty sposób rozwiązano problem nietrafionych reklam, podając użytkownikowi internetu dokładnie to czego poszukuje. Cena reklamy rozpowszechnianej w ten właśnie sposób w znacznej mierze odbiega od standardów przyjętych w innych środkach masowego przekazu. Telewizja jest zbyt droga dla małych i średnich przedsiębiorców aby stać ich było na długoterminowe zapoznawanie odbiorców ze swoją marką. Z kolei za pośrednictwem radia czy prasy nie zawsze reklama uzyska zadowalający nas odzew. W tym momencie naprzeciw wychodzi im właśnie internet. Specyficzną cechą reklam rozpowszechnianych za pomocą wyszukiwarek internetowych jest to,że zleceniodawca takiej reklamy płaci tylko i wyłącznie za autentyczne wejścia na stronę, a nie tylko za jej wyświetlanie. Dzięki temu płacąc za reklamę mamy pewność, że nie kupujemy kota w worku, lecz wydajemy je na skuteczny i sprawdzony sposób pozyskiwania klientów.

Dodatkowym atutem takiego sposobu rozpowszechniania swoich produktów jest zasięg takiej reklamy. Nawet niewielkie firmy działające na rynku lokalnym mogą skutecznie walczyć o klientów na wybranym przez siebie terytorium. Każda reklama internetowa daje możliwość wyboru do jakiego obszaru ma być ograniczona. Można więc rozpowszechniać swoją markę wyłącznie w jednym województwie, a można również od razu na terenie całego kraju.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy