Czy wiesz, że istnieje taka forma reklamy, która pozwala na precyzyjne dotarcie jedynie do tych klientów, którzy faktycznie szukają Twoich usług i produktów? Reklama w wyszukiwarce Google dzięki systemowi AdWords to jest coś co napędzi Tobie sprzedaż!
W dobie Internetu ludzie już nie szukają firm w tradycyjny sposób. Jeśli potrzebują konkretnego produktu lub usługi to włączają komputer i zadają pytanie wyszukiwarce internetowej (w 96% jest to Google), dlatego warto abyś wyświetlał się swoim potencjalnym klientom, gdy Ciebie szukają. Dlatego warto, abyś zainteresował się kampaniami AdWords.
Pamiętaj, często tradycyjne formy reklamy jak radio czy prasa i ich przekazy reklamowe są pomijane przy decyzji zakupowej, ponieważ z przyzwyczajenia ludzie wpisują swoją myśl do wyszukiwarki a nie próbują sobie przypomnieć konkretne oferty firm, które widzieli.
Jak pokazywać się wysoko w wyszukiwarce internetowej? http://www.melonet.pl/kampanie-adwords.htmlPoprzez sprawdzone i skuteczne kampanie AdWords, które oferują pełną kontrolę nad słowami dla których chcemy się wyświetlać oraz nad ich ceną. Uwaga – płacisz za kliknięcia a nie wyświetlenia reklamy, co również pozytywnie wpływa na rozpoznawalność firmy w sieci.
Zapewne zastanawiasz się, czy taka reklama jest dla wszystkich – tak, reklama w Google AdWords jest przeznaczona zarówno do małych jak i dużych firm i nie muszą one wcale prowadzić działalności w Internecie – fryzjer, księgowa czy mechanik samochodowy dzięki reklamie w Google może pozyskiwać nowych klientów i nowe, ciekawe zamówienia.
Ale AdWords to nie tylko reklama w postaci linków sponsorowanych na wyszukiwane przez użytkowników słowa kluczowe, lecz również cała sieć witryn partnerskich, na których również możesz wyświetlać swoje reklamy – zarówno tekstowe jak i graficzne, które pozwolą na bezpośredni kontakt czytelnika z materiałem prezentowanym na stronie oraz ofertą Twojej firmy.
Dlaczego warto? Reklama AdWords to sposób na szybkie pozyskanie klientów dzięki zwiększonej widoczności na rynku. T to również pełna kontrola wydatków – ustalasz budżet dzienny, który możesz przeznaczyć na reklamę i nie musisz się martwić dużymi i nieprzewidzianymi wydatkami – a dzięki opiece fachowców możesz liczyć na możliwie najtańsze stawki za kliknięcia Twoich reklam. Jak to się dzieje, że każdy płaci inną cenę za kliknięcie? Google AdWords działa na zasadzie aukcji – wygrywa ta reklama która nie tylko ma większy budżet na kliknięcie, ale również ta która najlepiej dopasuje się do potrzeby użytkownika - czyli dopasowanie treści reklamy do zapytania i wiele innych czynników, które sprawiają, że możesz być ponad konkurencją za niższe stawki.
Kiedy będę się wyświetlał w wyszukiwarce? Praktycznie od razu – wystarczy stworzyć odpowiednią kampanię i wpłacić środki na konto – dalej czeka już tylko obserwacja wyników i ciągła optymalizacja, która pozwoli wyłapać najbardziej opłacalne słowa oraz odrzucać, te która tylko generują koszty bez zwiększenia liczby zamówień.
Jakie jest jeszcze powód, dlaczego warto zdecydować się na kampanię Google AdWords? Dzięki narzędziom analitycznym – Google Analytics możesz dokładnie sprawdzić kto i jak wchodzi na stronę oraz eliminować niepotrzebny ruch, który nie przekłada się na korzyści dla Twojej firmy. Tego nie oferuje reklama w prasie czy telewizji – w Internecie możesz dokładnie sprawdzić kim był potencjalny klient, co go zainteresowało w ofercie oraz jak dużo czasu poświęcił na zapoznanie się z nią.