Reklama w publikacjach prasowych, to wciąż dobry sposób by zaoferować swoim klientom Państwa produkt czy usługę. Dobrze zaprojektowany przekaz reklamowy, odpowiednia treść z jasnym przekazem i zwracająca uwagę grafika buduje trwałe relacje z naszą marką.
W dobie wszechobecnych boksów reklamowych w internecie promowanie usług i produktów w gazecie nadal daje wymierne korzyści.
Wizualna reklama internetowa jest jedną z form dotarcia do odbiorcy, lecz ma również swoje ograniczenia. Nie zawsze możemy do niej wrócić i spokojnie przeczytać ponownie. Wyskakujące reklamy migają odbiorcy na ekranie, często ich przesyt powoduje bezwiedne kliknięcie na pasku "zamknij". I tu kończy się jej życie.
Natomiast spot telewizyjny dla wielu firm z racji dużego kosztu jest nieosiągalny i tu również odbiór reklamy nie jest "namacalny".
Reklama w czasopiśmie, szczególnie w gazecie branżowej ma tę przewagę, że jej oddziaływanie ma "wydłużony termin".
Często związana jest z tekstem o podobnej tematyce znajdującym się w jej sąsiedztwie, co wzmacnia jeszcze przekaz reklamy i buduje większe zaufanie do prezentowanego produktu. Niewątpliwym atutem reklamy drukowanej jest również to, że czytelnik zawsze może do niej wrócić, przejrzeć, zapoznać się z szczegółami czy wyciąć jako wizytówkę i zachować. Reklama możne przybrać różne formy od całostronicowych do mniejszych form tekstowych np: http://skladgazet.pl/projekt-makieta-sklad-gazety-dtp.htmlgazeta z branży nieruchomości - projekt i skład reklamy
W wyborze medium prasowego jako środka reklamy przemawia również fakt dotarcia do czytelnika, którego możliwość odbioru przekazu ogranicza brak komputera czy tabletu.
Dywersyfikujmy więc działania marketingowe, nie zapominając o reklamie w tradycyjnych mediach drukowanych.