Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingKampanie reklamowe

Artykuł: Reklama w Internecie

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Reklama w Internecie

Reklama w Internecie
Autor: Melonet   |   13 lis 2015, 11:31   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Kampanie reklamowe

Oczywistym faktem jest, że reklama jest dźwignią handlu - istotą jest jednak odpowiednia reklama, która przyniesie nam realne korzyści w postaci nowych klientów, zamówień ale również wzmocni wizerunek firmy. Internet to medium, które jest uniwersalne, a możliwości reklamowych jest cała masa.

W poprzednim artykule http://www.favore.pl/baza-wiedzy/reklama-ktora-sprzedaje-kampanie-adwords,5133,0.htmlwspomnieliśmy o kampaniach AdWords, które potrafią szybko pozyskać dla nas klientów i zamówienia, jednak w chwili, gdy zakończymy kampanię z braku środków to nic nie pozostaje po reklamie – momentalnie tracimy naszą widoczność i zasięg. Dlatego powinno się tworzyć strategię marketingową, która zakłada różne formy dotarcia do klienta. Dywersyfikując reklamy mamy większy zasięg działania, a nasze działania nie będę miały charakteru krótkofalowego.

Jakie formy reklamy warto włączyć do naszej strategii marketingowej?
Na pewno kampanie AdWords to jest coś z czego nie warto rezygnować – ale warto również zastanowić się nad pełnymi możliwościami systemu AdWords, bo to nie tylko linki sponsorowane w Google, ale również szereg innych form reklamy, jak reklamy banerowe na portalach czy reklamy w serwisie Youtube czy poczcie Gmail.
Kolejną kwestią jest budowanie świadomości naszej marki, co będzie świadczyło o profesjonalizmie naszej firmy oraz o solidnej ofercie. Obecnie firmy powinny prowadzić swój profil w mediach społecznościowych, przynajmniej na portalu Facebook, który cieszy się największym zainteresowaniem w naszym kraju.
Jest też dosyć nowe pojęcie content marketingu, który polega na tworzeniu wartościowej treści, której szukają użytkownicy. Dlaczego? Możesz tworzyć eksperckie publikacje i podsyłać je znanym portalom lub tworzyć bloga firmowego na którym będziesz odpowiadał na pytania swoich klientów. Pamiętaj, jeśli jesteś blisko klienta to istnieje większa szansa, że zostaniesz zapamiętany.
Mailing – jedna ze starszych form reklamy w Internecie, jednak dalej z powodzeniem używana. Pamiętaj, najlepsze efekty daje wysyłka do sprawdzonych i ściśle dobranych grup odbiorców. Pomyśl tylko, jeśli prowadzisz sklep z zabawkami to czy warto wysyłać mailing do 100 tysięcy odbiorców o których nic nie wiemy, czy do 14 tysięcy kobiet, które mają rodziny?
Powyższe formy reklamy to sposób, aby Twoja firma i oferta była w świadomości Twoich kupujących. Pamiętaj, aby reklamować się na wiele sposobów – tylko wtedy masz pewność, ze docierasz do większości swoich potencjalnych klientów.
Jeśli chcesz się więcej dowiedzieć na temat możliwości reklamy w Internecie - zapoznaj się z ofertą naszej firmy - link do profilu u góry strony "zobacz informacje o autorze".

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU
  • Reklama w Internecie - Google AdWords Zastanawiałeś się kiedyś, aby zareklamować swój biznes w Internecie? Jeśli prowadzisz własną firmę i potrzebujesz większej liczby zamówień to ...Reklama w Internecie - Google AdWords, cała Polska   Rabat Cała Polska