Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraUsługi porządkoweSprzątanie, czyszczenie

Artykuł: Reklamy środków czystości co nas przekonuje

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Reklamy środków czystości co nas przekonuje

Autor: Kasiamer   |   26 sty 2015, 8:10   |   Dział: Artykuły

Pasta do zębów z nowoczesną formułą, żel pod prysznic nawilżająco-relaksujący, proszek do prania z mikrogranulkami rozbijającymi brud...

Zewsząd otaczają nas przekazy reklamowe środków higienicznych, w których producent próbuje nas skusić czymś ekstra. Zęby stają się bielsze, czarna sukienka jeszcze bardziej czarna, a nasza skóra aksamitna jak u Kleopatry. Na wiele osób tego typu hasła reklamowe mocno oddziałują. Bardziej świadomi i sceptyczni konsumenci nie dają się jednak zwieść tego typu sloganom, jednak nie da się ukryć, iż środki te kupujemy na co dzień i to właśnie dzięki reklamie podejmujemy konkretne decyzje zakupowe.

Co nas przekonuje

Superbohaterowie. To właśnie oni stoją na straży czystości oraz higieny. Kaczor pilnuje porządku w Twojej toalecie, umięśniony przystojniak idealnie czyści powierzchnie, a wesoła świnka zapewnia czystą biel naszego prania. Superbohaterowie pomagają nam utożsamić (w sposób wiadomy jedynie marketerom i twórcom reklamy...) się z danym produktem, uwierzyć w jego realną moc. W końcu kogo z nas nie przekona do zakupu pasty śnieżnobiały uśmiech atrakcyjne blondynki z reklamy?

Grunt to rozsądek

Pamiętajmy jednak o tym, iż większość produktów dostępnych na rynku, mówiąc prosto, posiada te same właściwości. Oznacza to, iż skład produktów poszczególnych marek niewiele się między sobą różni, a producenci, aby stworzyć wrażenie innowacyjności ich produktu, „wymyślają” nowe formuły, które nowymi są jedynie z nazwy. W rzeczywistości są to po prostu składniki już w danym produkcie istniejące lub nowe, lecz nie mające znaczenia dla ich innowacyjności.

Firmy z doświadczeniem

W zdecydowanej większość przypadków każdy z nas posiada sprawdzone produkty, które kupuje od lat i niechętnie zamienia je na nowe. Jeśli na przykład od lat kupujemy https://sklep.merida.com.pl/kategoria/120/reczniki-w-roliręczniki papierowe firmy Merida i świetnie się one sprawdzają, to ciężko nas będzie przekonać do tego, aby przerzucić się na zupełnie nową markę.

Autor: https://sklep.merida.com.plMerida - sklep internetowy



KOMENTARZE
  • brak komentarzy