Favore.plBaza wiedzyEdukacja, naukaKursy, szkolenia, konferencjeMarketing, sprzedaż

Artykuł: Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

Dodaj zlecenie

Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!

Skandaliczne braki w ebookach i kursach uczących copywritingu!
Autor: konto_usuniete_17649   |   25 lut 2013, 12:43   |   Dział: Artykuły

Jeśli dokładnie wczytasz się w różne książki, ebooki oraz przyjrzysz się z bliska niektórym kursom, które obiecują, że nauczą Cię tego, w jaki sposób stworzyć skuteczniejszą ofertę sprzedaży, to szybko poczujesz, że brakuje w nich kilku kluczowych elementów koniecznych do osiągnięcia spójnej całości i do tego, by w ogóle mówić, że to zadanie może zakończyć się pełnym sukcesem.

Autorzy w kółko opowiadają Ci o tym, co już wiesz, albo mogłeś poznać gdzieś indziej. Czasami dorabiają do tego swoją ideologię, gdy próbują pokazać, co trzeba zrobić, ale na ich własnym podwórku. Często jest to jedyny przykład, który nie przystaje od realiów Twojej branży, a tym bardziej Twoich klientów. W ten sposób nie ułatwiają Ci zadania, a wręcz je niepotrzebnie komplikują. Nigdzie, bowiem nie uczą na żywo, jak stworzyć lepszą ofertę konkretnie na przykładzie Twoich klientów, produktów, usług.

To skandal!

Jeden z moich klientów powiedział mi kiedyś:

- Wzory ofert, które można znaleźć w Internecie są trudne do przetrawienia. Często długie i zniechęcające do dalszego czytania. Niemal w każdej ofercie identyczne sformułowania. Myślę, że nie chodzi o to, by zmęczyć potencjalnego klienta nadmiarem wymyślonych obiecanek i historii bez pokrycia. Powiedzmy sobie, że to, co brzmi nazbyt dobrze, również dla klientów wydaje się bardzo podejrzane. Mam wrażenie, że wszystkie stosowane dotąd chwyty perswazyjne powoli umierają i są przez klientów rozbrajane, zanim jeszcze zaczną działać. W każdym razie nie działają tak, jakbyśmy chcieli.

Kiedy to usłyszałem, uśmiechnąłem się, bo nie była to pierwsza tego typu opinia. Większość osób, gdy czyta ebooki o copywritingu zadaje sobie pytania:

- Dobrze mądry autorze, a teraz weź i pokaż mi proszę, jak ja mam to dokładnie zrobić z moim produktem, moją usługą?
- Jak mam osiągnąć takie efekty, o których piszesz?
- Jak to zrobić w moim przypadku?

----
Ten artykuł jest tylko małym fragmentem bezpłatnego raportu PDF pt.: "http://www.dobrastrategia.pl/niewygodna-prawda-o-pisaniu-ofert/Skandaliczne braki w książkach i kursach na temat pisania skuteczniejszych ofert handlowych"


Treść całego raportu można pobrać i przeczytać bezpośrednio ze strony http://www.dobrastrategia.pl/niewygodna-prawda-o-pisaniu-ofert/

KOMENTARZE
  • brak komentarzy