Aby liczyć na rozpoznawalność i coraz większy poczet klientów, firma musi pogodzić się z wizją skonstruowania dobrej kampanii reklamowej w sieci. Tylko jak zrobić to skutecznie?
Zaangażuj agencję reklamową
Jeżeli jesteś kompletnym nowicjuszem w temacie reklamowania swojej działalności w internecie, najlepszym wyjściem będzie zatrudnienie zawodowców. Profesjonalna agencja reklamowa może stworzyć dla ciebie na przykład ogłoszenie w gazecie, plakaty, wydrukować ulotki, pomoże założyć witrynę w internecie. Ważne jest częste aktualizowanie jej o informacje o najnowszych produktach, projektach firmowych etc. Pamiętajmy, że od treści strony zależy pozycja w wyszukiwarkach, dlatego należy zadbać o to, by była wartościowa.
W większości agencji pracują również specjaliści zajmujący się kreowaniem wizerunku firmy w internecie, którym możesz zlecić prowadzenie strony na Facebooku lub innym portalu społecznościowym i kontakt z klientami za ich pomocą.
Należałoby się też zastanowić, czy warto angażować agencję z drugiego końca Polski, gdyż ewentualne pilne spotkanie będzie mocno utrudnione. Najlepiej znaleźć firmę z siedzibą blisko swojego miejsca zamieszkania, np. mieszkamy pod Wrocławiem - szukamy agencji reklamowej z Wrocławia.
Działaj dla swoich odbiorców
Skup się na konkretnej grupie docelowej i włóż wszelkie wysiłki, aby to do niej trafić. Nie trać czasu i sił na reklamowanie się wszędzie. Jeżeli adresatem Twojej firmy są nastolatki, przygotuj kampanię specjalnie dla nich. Zredaguj ulotki przykuwające wzrok, które chętnie przeczytają, promuj się w miejscach, w których często przebywają. Klient powinien mieć świadomość, że szukasz właśnie jego, a stąd już krótka droga do przekonania, że on szuka ciebie.
Profesjonalizm jest w cenie
Zadbaj o to, aby twoja firma dobrze kojarzyła się odbiorcom. Logo, strona internetowa, ulotki - to wszystko musi być dopracowane i na jak najwyższym poziomie, ale także przejrzyste, by potencjalny klient mógł je przeczytać bez oczopląsu. To zwiększa prawdopodobieństwo, że skorzysta z twojej oferty lub wróci do niej, gdy będzie jej potrzebował.
Nie wyłączaj telefonu
Dobra firma to ta, która ma klientów. Nie pozwól sobie ich stracić brakiem odpowiedzi na maile czy nieodbieraniem połączeń. Zapewnij też zainteresowanym łatwy dostęp do informacji na temat lokalizacji twojej firmy, adresu e - mail czy numeru telefonu.
Zobacz przykładowe http://www.vizer.pl/oferta/reklama/realizacje reklamy we Wrocławiu
Zadowolony klient = następny klient
Poczta pantoflowa ma ogromną moc. Ludzie chętnie polecają wypróbowane firmy swojej rodzinie czy znajomym. Popularnością cieszy się też wygłaszanie opinii w internecie, np. na forach tematycznych, z których korzystają kolejni użytkownicy. Jeżeli wyjdzie od ciebie jeden zadowolony klient, przygotuj się na to, że po kilku dniach może zjawić się pięciu.
Autor:http://www.vizer.pl/ Profesjonalna Agencja Reklamy - Wrocław