Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: Sposoby wykorzystania Periscope w biznesie

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Sposoby wykorzystania Periscope w biznesie

Sposoby wykorzystania Periscope w biznesie
Autor: homie   |   23 paź 2015, 15:13   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Periscope jest aplikacją stosunkowo nową, więc nie jest ona jeszcze w pełni wykorzystywana przez użytkowników. Za jej pomocą można na bieżąco przekazywać obraz na żywo do użytkowników obserwujących profil, świetnie więc sprawdza się w relacjonowaniu bieżących wydarzeń. Jak jednak wykorzystać ją w biznesie?

Periscope, nazywana młodszą siostrą Twittera, jest z nim doskonale skomunikowana, dlatego nie trzeba dodatkowo zakładać kolejnego konta w aplikacji, wystarczy konto na Twitterze, aby móc przekazywać multimedia w live streamingu na Periscope.
Największą zaletą Periscope jest to, że transmisja przebiega na żywo i nie można jej w żaden sposób przemontować i podkoloryzować, dlatego wzbudza większe zaufanie u oglądających, niż filmy zamieszczone na innych platformach, po czasie.
Każdy przesłany film, jeszcze po streamie jest dostępny na koncie przez 24 godziny i przez ten czas użytkownicy mogą go oglądać. Dodatkowym atutem jest także czat, który wspomaga komunikację między przekazującym a odbiorcami, dzięki temu widać od razu co się podoba oglądającym, a co nie, jak długo możemy przedłużyć transmisję, albo czy może lepiej ją skrócić.
Periscope jeszcze nie jest w pełni rozwiniętą i zaawansowaną aplikacją, ale już można go wykorzystywać w promowaniu swojego biznesu. Jednym ze sposobów jest informowanie o swoich nowych produktach. Odbywa się to szybko i można uzyskać feedback od razu podczas trwania filmu, a także odpowiadać na pytania użytkowników, pojawiające się na czacie.
Dzięki Periscope jako pierwsi możemy informować o nowych wydarzeniach czy tzw. breaking newsach zanim inni zdążą o tym napisać.
Warto także wykorzystać swoje konto do interakcji z ekspertami w Twojej branży. Dzięki temu, że zaobserwujesz konto takiego eksperta i będziesz się udzielał pod jego streamami, możesz zyskać nowych obserwujących.
Można też udostępniać swoje transmisje w innych kanałach social media, dzięki temu więcej osób się o nich dowie. Co więcej, warto pokazywać w swoich streamach tzw. działania zakulisowe, np. przygotowania do kręcenia spotu reklamowego czy zwykły dzień w pracy.
Trzeba jednak pamiętać, że wszystko co streamujemy na Periscope dzieje się na żywo. Nie ma możliwości poprawy i nagrania czegoś jeszcze raz, bo nie wyszło, dlatego jeśli planujemy np. szkolenie, webinar bądź prezentacje, które będą transmitowane na bieżąco, należy się do nich bardzo dobrze przygotować.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy