Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingBudowa, rozwój marki

Artykuł: Strony wizytówki jako skuteczna forma promocji

Dodaj zlecenie

Strony wizytówki jako skuteczna forma promocji

Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:28   |   Dział: Artykuły

Będąc właścicielem przedsiębiorstwa, nie koniecznie musimy tworzyć cały funkcjonalny serwis, prowadzony i aktualizowany, do którego będziemy na bieżąco redagować teksty, ocierając się o ideę serwisu informacyjnego- no bo, o czym można pisać będąc właścicielem tartaku?

Rozwiązaniem zaprojektowanym specjalnie dla tego typu przedsiębiorstw są strony wizytówki. Forma tego typu serwisu jest zbliżona do idei wspomnianej w nazwie wizytówki. Jej zadaniem jest przekazanie informacji a temat firmy, działalności, kontaktu itp. użytkownikowi, z minimalną możliwością interakcji użytkownika z samą stroną. Najczęściej interakcja ta jest ograniczona do możliwości wysłania e-maila. Często strony wizytówki są tworzone także w formie prezentacji, z wykorzystaniem technologii ActiveX (Flash, Silverlight itp.), jednak zarzuca się używania tego typu metod z ważnego powodu- przeglądarki internetowe takie jak Google, pozycjonują po treści formy tekstowej serwisu.
Prezentacje wykonane z użyciem na przykład Flasha, nie są formą tekstową, więc Google nie uwzględni tej treści w wynikach wyszukiwania. Przypomnijmy, pozycjonowanie jest to umiejscowienie adresu strony w wynikach wyszukiwania na jak najwyższej lokacie. Najczęściej stosowane jest pozycjonowanie stron w Google.

Tworzenie stron typu wizytówki jest stosunkowo proste i tanie, gdyż nie wymaga użycia zaawansowanych technologii. W rezultacie, do wykonania prostej strony wizytówki, spełniającej wszystkie swoje założone funkcje i będącej wystarczająco atrakcyjnej dla odbiorcy krańcowego wymaga znajomości podstaw HTMLa, CSSa, może JavaScript i jakiegoś programu graficznego- podstawy, podstaw dla programisty serwisów webowych.

Podsumowując strony wizytówki są idealnym rozwiązaniem, jeżeli jako przedsiębiorca chcemy zaistnieć w sieci, nie potrzebujemy jednak posiadać wielkiego serwisu korporacyjnego, traktujemy internet jedynie jako medium reklamy i promocji. Warto pomyśleć o tego typu stronie, gdyż jak wiadomo- jeżeli czegoś nie ma w sieci, nie istnieje.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy