Favore.plBaza wiedzy

"Kot" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jednorazowa amortyzacja w 2019 r.

    Autor: konsultant_finansowy   |   2 wrz 2019, 11:35   |   Dział: Artykuły
    Jednorazowa amortyzacja w 2019 r.Prowadząc działalność gospodarczą nie jest możliwe dokonywanie określonych działań i czynności bez samochodu lub maszyny produkcyjnej. Wówczas, większość składników jakie posiada przedsiębiorstwo zaliczyć można do środków trwałych, jeżeli spełniają one odpowiednie warunki.
  • Podstawy marketingu

    Autor: unabellasorpresa   |   16 sty 2017, 11:23   |   Dział: Artykuły
    Podstawy marketinguOd momentu gdy ludzie wpadli na pomysł wymiany dóbr i usług (na początku wymiana barterowa, później handel z wykorzystaniem waluty i tak dalej) powstała potrzeba uświadomienia potencjalnym klientom, że istnieje możliwość wymiany, zakupu, czy uzyskania danej usługi. Mówiąc krótko, od początku istnieje potrzeba reklamy.
  • Kurtyny PCV co to takiego i czemu służy?

    Autor: wiolettanowak   |   28 wrz 2015, 12:21   |   Dział: Artykuły
    Kurtyny PCV  co to takiego i czemu służy?Kurtyny PCV to idealny sposób na zwiększenie bezpieczeństwa pracowników w wielkich zakładach przemysłowych, magazynach oraz halach produkcyjnych. Jaki jest sekret ich działania i dlaczego warto je zamontować?
  • Kupuję to, co widzę

    Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
    Kupuję to, co widzęPowiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.