Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

"Internet" w artykułach z kategorii Materiały reklamowe

Dodaj zlecenie
  • Naszywka modny detal, który wyróżni Cię z tłumu

    Autor: ImarSC   |   29 paź 2021, 9:28   |   Dział: Artykuły
    Naszywka   modny detal, który wyróżni Cię z tłumuW dzisiejszych czasach rzadko szyjemy ubrania na wymiar. Większość z nas kupuje odzież w sieciówkach, przez co na ulicy widujemy potem rzeszę ludzi ubranych w podobny sposób. Istnieje jednak prosty trick, który sprawi, że Twoje ubrania zyskają niepowtarzalny styl. Wystarczy, że zaopatrzysz się w naszywki. Dzięki nim Twoja stylizacja przestanie być nudna!
  • Zakupy stacjonarne czy online?

    Autor: Pustebrzmienie   |   1 sie 2014, 15:05   |   Dział: Artykuły
    Zakupy stacjonarne czy online?Posiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zPosiadając internet coraz częściej rezygnujemy ze zwykłych zakupów. W szczególności grupa wiekowa od 20 do 35 roku życia jest bardzo zaangażowana jeśli chodzi o kupowanie za pośrednictwem internetu. Jednak czasami nie możemy się zdecydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów. decydować co jest dla nas lepsze w pewnych kategoriach produktów.
  • Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

    Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły
    Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.