Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraKursy, szkolenia

"Ce" w artykułach z kategorii Szkolenia specjalistyczne

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem?

    Autor: aveex   |   25 kwi 2017, 15:01   |   Dział: Artykuły
    Mów do mnie tak, czyli jak efektywnie komunikować się z klientem? Za powodzenie sprzedaży w dużej mierze odpowiada klient. To on w sposób bezpośredni decyduje o tym, czy prowadzone przez sprzedawców działania będą przynosić zyski i staną się opłacalne. Co w takim razie, albo raczej kto sprawia, że jedni konsumenci do nas wracają, a inni nie? Jak skutecznie rozmawiać z klientem, by nie tyko kupił oferowany przez nas produkt, ale też zapamiętał, kto mu go sprzedał? Kuczem do odpowiedzi na te pytania jest efektywna komunikacja.
  • Stoisko ma znaczenie firma Mitura Academy nagrodzona na BUDMIE!

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 11:29   |   Dział: Artykuły
    Stoisko ma znaczenie  firma Mitura Academy nagrodzona na BUDMIE!Blisko 800 firm z całego świata zaprezentowało swoje produkty i usługi podczas Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2017. Jak co roku, organizatorzy przyznali firmom nagrody Acanthus Aureus, za stoiska sprzyjające realizacji działań marketingowych podczas targów. Wśród uhonorowanych, znalazła się firma szkoleniowo-doradcza Mitura Academy.
  • Poruszać głębokie struny w sercu człowieka storytelling w sprzedaży

    Autor: aveex   |   24 kwi 2017, 9:33   |   Dział: Artykuły
    Poruszać głębokie struny w sercu człowieka  storytelling w sprzedażyHistoria o staruszku, który udowadnia, że nigdy nie jest za późno na naukę języków obcych. Przekaz o dzieciach z różnych kultur, które dzięki wsparciu swoich mam, mimo przeciwności losu, mogły rozwinąć skrzydła w sporcie i wystąpić na Olimpiadzie. Opowieść o emerytowanym maratończyku w domu opieki, pokonującym ograniczenia miejsca, w którym się znajduje. Dlaczego powyższe fabuły, wzruszają, chwytają za serce, wzbudzają emocje, wywołują uśmiech, skłaniają do działania? Odpowiedź jest prosta: zostały stworzone zgodnie z zasadami storytellingu. To uniwersalne narzędzie perswazji zarówno w życiu codziennym, jak i biznesie.
  • Po co pozycjonuje się strony?

    Autor: MarlenaM   |   24 kwi 2013, 17:24   |   Dział: Artykuły
    Po co pozycjonuje się strony? To wręcz zadziwiające, jak wiele działających w internecie firm całkowicie ignoruje konieczność pozycjonowania swojej strony. Zrozumiałe jest to wtedy, kiedy faktycznie jest to zrozumiałe z ideą firmy, a strona jest dostępna tylko dla określonej grupy osób (a więc nie ma potrzeby informowania o niej wszystkim poprzez wyszukiwarkę Google).