Czy myślałeś kiedyś o tym, co sprawia, że niektóre ulotki przyciągają uwagę, a inne wyrzucamy od razu? Przyczyna tkwi w tym, że ulotki reklamowe są czymś więcej niż tylko kolorowy papierek, a brak profesjonalnego zaplanowania ulotki sprawia, że jest ona skazana na fiasko. Jak zatem zwiększyć szanse naszej ulotki? Starannie je przemyśleć! Bardzo często ulotki, foldery lub plakaty reklamowe są pierwszym zetknięciem klienta z naszą ofertą. Trzeba więc sprawić, aby ta pierwsza styczność pozostała w pamięci. Zadaniem ulotek, plakatów i folderów jest przykucie uwagi, później zaś jej utrzymanie. Dzięki temu w świadomości klienta pozostaną naszą markę. Właśnie tego typu materiały reklamowe sprawiają, że staje się ona rozpoznawalna na rynku. Jest to niezastąpiony środek wykreowania marki. Większość ulotek i plakatów jest zbytnio zbliżona. Spróbuj sobie przypomnieć czy Twoją uwagę przykuła jakaś ulotka, którą widziałeś w tym tygodniu? Czy jesteś w stanie wymienić nazwę firmy, która widniała na ulotce? Wyglądały niemal tak samo. Przez to ulotki odpychają potencjalnego odbiorcę i przekonują go do natychmiastowego pozbycia się ulotki. Spraw, aby klient zachował właśnie Twoją ulotkę! Niech twoja ulotka zainteresuje go na tyle, żeby zechciał się z Tobą skontaktować i zapoznać się z Twoją ofertą. Jeśli chcecie, żeby Wasza ulotka, plakat, folder reklamowy zostały dostrzeżone, zaufajcie profesjonalistom! Nie obawiajcie się oddania oddania wizerunku swojej firmy w ręce ludzi, które wiedzą co z nim zrobić. Dzięki temu zyskacie najlepsze materiały, które pozwolą Wam pokonać konkurencję.