-
Widzieliście najnowszy raport? Kto by się spodziewał. Owszem - widziałem, że w poprzednich latach też było nieźle, ale że od razu nasi wygrali? Też macie takie wrażenie, że kompletnie nie doceniamy poziomu jakości usługi u nas?
Cytuj
-
-
Moim zdaniem zdecydowanie zasługujemy na to. Pracowałem przy obsłudze klienta, wiem, czego można się spodziewać. Z jakimi klientami ma się do czynienia i jakie są wymagania sklepów, odnośnie do standardów jakości. A jeśli kupujecie za granicą, to wiecie, że tam wcale tak różowo pod tym względem nie jest. Neonet jest liderem w tym temacie raczej już od dosyć dawna, co nie?
Cytuj
-
Ja też uważam, że zasługujemy. Problem tkwi jednak w tym, że w Polsce mało kto zwraca na te kwestie uwagę. Poruszany był wielokrotnie temat poziomu traktowania obsługi przez klientów - tymczasem okazuje się, że ta obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, szczególnie porównując ją do tego, z jaką się spotykamy w sklepach zagranicznych. Tak więc może miejmy więcej szacunku do doradców w polskich sklepach?
Cytuj