Prowadzę sklep, ale od pewnego czasu nie układa się po mojej myśli. Dlatego pomyślałam o podniesieniu kwalifikacji i skorzystać z szkolenia z marketingu. Byliście może na jakimś i możecie powiedzieć że coś Wam to dało?
Moim zdaniem biorąc pod uwagę prowadzenia sklepu internetowego, warto zapoznać się z metodami optymalizacji stron. Bez tego, nawet jeżeli sprzedajemy wyjątkowy towar, wyszukiwarka niestety nie doprowadzi potencjalnych klientów na naszą stronę. Fajnie może zadziałać także buzz marketing, tylko oczywiście aby móc podjąć jakiekolwiek działania w sieci, trzeba wiedzieć jak to zrobić. Na pewno bardzo przydatne będzie tego typu szkolenie http://xannsem.com/szkolenia . Sama po ukończeniu podobnego kursu z powodzeniem zajmuję się pozycjonowaniem strony, dzięki czemu wyskakuję dość wysoko w wynikach wyszukiwarek, a tym samym na brak nowych nabywców nie narzekam .
Jedno szkolenie na pewno Ci nic nie da. Jeśli chcesz być dobra w określonej branży, musisz regularnie się dokształcać. My jeździmy kilka razy w roku na szkolenia z Dar-Trans. Rynek ciągle się zmienia, więc trzeba się ciągle uczyć.
lepiej zlecić pozycjonowanie firmie która ma pojęcie poparte bogatym portfolio, zeby samemu pozycjonować trzeba zainwestować nie tylko w szkolenie ale i w domeny, serwery, programy, teksty. Trzeba stawiać strony zapleczowe, zrobić grafike, zakodować. Samemu tego nie ogarniesz jak masz się zajmować sklepem oraz pozycjonowaniem to doba 24 godz. to za mało.
Marketing to branża która wciąż się zmienia, ale bez marketingu żadna firma się nie wybije. Moim zdaniem warto się szkolić w tej dziedzinie. A teraz można wiele materiałów znaleźć w internecie.