Favore.plForumKomputery, Internet, telefony

Monitor komputerowy TFT

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI

Dodaj zlecenie

Monitor komputerowy TFT

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • Zalto 2 gru 2010, 12:09
    Chciałbym kupić większy monitor komputerowy, ale nie wiem jaki. Obecnie ma taki kineskopowy 17 calowy. Jest duży i cięzki.
    Rozglądałem się za nowym i za cenę 700 zł można dostać nawet 23 calowy. Tylko czy to dobry wybór.
    Monitor jest do oglądania filmów, pisania, czasem grania. Nie jestem profesjonalnym grafikiem.
  • Holo_gram 2 gru 2010, 13:27
    Nie polecam plazmy jako monitora. Są to duże ekrany min 32 cale (np. model LG 32PG6000) – raczej jest to TV z opcją podłączania kompa.
    Co prawda mają znakomitą jakość czerni, są szybsze od LCD i ładniej wyświetlają obraz. Problem jest taki, że są one prądożerne, mają stałą rozdzielczość i strasznie się grzeją.
    Cena pewnie też nie należy do najniższych.
  • CoolerFan 2 gru 2010, 16:28
    Ja inaczej podchodzę do tej kwestii. Skupiam się na budowie, wyposażeniu i wyglądzie a dopiero potem na tym czy ma bajery typu LED itd. Osobiście ma Sony SDM-X72 17"(4000zł 10 lat temu) oraz IIYAMA E2472HD LED 24"(1100zł).
    Zwróć uwagę na wagę monitora, z reguły waga i solidność idą w parze. Proponuję iiyamę z LEDem i HDMI w cenie 1100-1300zł obecnie.
  • PCdrom 6 gru 2010, 12:30
    Może mój sposób wyda się mało ekscytujący.
    Najlepiej idź do sklepu gdzie stoi dużo monitorów i zobacz, który ładnie wyświetla obraz. Jak tak kupowałem telewizor.
    Naczytałem się w necie o parametrach, kontrastach i całej masie innych określeń i specyfikacji.
    Wybrałem się do sklepu i po prostu zobaczyłem, który ładnie wyświetla obraz. Pospisywałem sobie nazwy i modele, wróciłem do domu i poszukałem po sieci opinii i cen.