pozytywna
rozwiń
Serwis jest OK! - Inni nie potrafili naprawić Mojej lodówki, Nawet serwis fabryczny - Pan Adam przyjechał ze sprzętem i zastosował rozwiązanie innowacyjne. Teraz lodówka mrozi lepiej jak nowa. - Pozdrawiam i Polecam Ania
Wystawiona 05-04-2018 19:02
przez Ania (83.20.255.*)
Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń
Szybko i sprawnie i sprzęt działa - widać Fachowiec - Polecam
Wystawiona 31-03-2018 19:33
przez Jarosław (83.20.255.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Niestety również nie mam pozytywnej opinii na temat tego serwisu.
Naprawa lodówki, która miała kosztować około 200zł skończyła się kwotą 500zł !
Wymianie miało podlegać sterowanie i termostat, a tymczasem wymienił sam termostat za około 36zł.
Rozumiem, że trzeba doliczyć koszt wiedzy, przyjazdu i pracy (20min!). 200 zł byłoby uczciwą ceną, ale nie oszukiwanie i mówienie o wymianie sterowania w lodówce, podczas gdy naprawa polegała na wymianie tylko termostatu.
Serwisant wykorzystał fakt, że nie było mnie w domu, a usługę wykonał przy nieznającym się nastolatku.
Takie oto standardy firmy Serwis Lodówek Zamrażarek Adam Szawala - Komorniki.
Nie polecam !!!
Wystawiona 28-03-2022 13:29
przez Grzegorz (85.221.135.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Uwaga! Oszust. Zarabia na przyjeździe i diagnostyce u klienta, obiecuje zamówienie części do naprawy a potem udaje, ze nie kojarzy sprawy i blokuje numer aby nie można się było do niego dodzwonić.
Wystawiona 28-01-2021 05:00
przez Oszukana (77.254.202.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Zdecydowanie przestrzegam. Lodówka co prawda naprawiona, ale... Za wymianę części i robociznę Pan zainkasował 450 zł. Sprawdziwszy cenę części w internecie... 20 zł + koszty wysyłki. Czuję się oszukany.
Wystawiona 12-01-2021 13:35
przez Krzysztof (46.227.241.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Nie polecam, omijać tego PANA.
Wystawiona 12-10-2020 17:13
przez Andrzej (83.8.141.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
NIe polecam, nie przeczytałem wcześniej opinii i teraz mam za swoje. Lodówka chodzi non stop, ale wg Pana mechanika wszystko jest ok. StraszneOdpowiedź z dnia 18-08-2020 18:22
Przez te upały często się załączała a teraz jest już dobrze!
Wystawiona 17-08-2020 11:39
przez Filip (188.146.172.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Przyłączam się do poprzedników, upłynęło trochę czasu ale styl ten sam tylko cena wzrosła. Umówiono l200 zł a na miejscu doszedł tzw reset za 50 zł. Niestety usterka w dalszym ciągu jest. Już nie ryzykuje kolejnych kosztów. Dowiedzialem się że coś takiego jak reset lodowki nie istnieje. Przyszli klienci czytajcie opinie szczególnie te negatywne!!!!
Wystawiona 15-06-2020 19:55
przez Bolo (83.8.82.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Niestety zdecydowałem się na skorzystanie z usług firmy bez wcześniejszego sprawdzenia opinii. Psedonaprawa przebiegała według utartego scenariusza. Pan stwierdził awarię elektroniki "zresetował' komputer i uciekł. Sprawę kieruję do sądu konsumenckiego. Czsa najwyższy egzekwować swoje prawa. Nie polecam!!!
Wystawiona 21-03-2019 17:15
przez Lodówka (77.65.94.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Ostrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy. Pan Adam Szawała przyjechał zaproszony przez nas w związku z zepsuciem się lodówki Liebherr; zajrzał do niej w celu zdiagnozowania problemu , po czym skasował 150 zł za sobie tylko znaną diagnozę informując nas , że pojawi się za około 2 tygodnie z częścią zamienną. Niestety od tego momentu już się nie odezwał. Kiedy dodzwoniliśmy się do niego po 3 tygodniach poinformował nas , że"w jego hurtowni nie ma tej części" więc nie może nam pomóc. I tak to zostaliśmy z zepsutą lodówką i poczuciem ,że za bezcelowy przyjazd Pana Adam zapłaciliśmy więcej niż za wizytę u dobrego lekarza....
Wystawiona 28-11-2018 12:28
przez Magda (217.168.142.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.