negatywna
rozwiń
Zamówiłem depilator po wpłacie nie mogę zrealizować kuponu brak jakichkolwiek reakcji od Citeam jak postępować dalej
Wystawiona 14-06-2012 10:09
przez wac40@o2.pl (83.27.73.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Dołączam się do wcześniejszych wpisów. Bo zapłaceniu za przesyłkę kontakt umilkł. Gruper oddał za woucher ale za przesyłkę niestety nie. Co dalej?
Wystawiona 04-06-2012 23:07
przez myszka (77.253.66.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Również po skorzystaniu z kuponu gruper i dopłaceniu sporej sumy za fotoobraz nie otrzymałam zamówienia. Po kilkakrotnej próbie skontaktowania się z nimi zrezygnowałam i napisałam do grupera. Zwrot za kupon otrzymałam, ale co dalej???? Jak domagać się kosztów u usługodawcy? Radzili mi napisać do Rzecznika praw KOnsumenta
Wystawiona 27-01-2012 14:32
przez Edyta S (79.187.149.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Dołączam do poszkodowanych. Próbuję skontaktować się z firmą, ale bezskutecznie. Chciałam zrealizować kupon Grupera i nie mogę nawet zamówić. Coś im tam nie działa. Zresztą, uważam że ich strona jest bardzo nędzna. Blog - żal patrzeć
Wystawiona 31-12-2011 01:08
przez Lala (31.60.91.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Całkowity brak kontaktu. Zdecydowanie odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie!
Wystawiona 20-12-2011 13:37
przez TG (85.222.3.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Koala! Ja również próbuję się bezskutecznie skontaktować z decoartis. Minęlo 1,5 miesiąca i nic... Masz jakiś pomysł?Może razem coś wskóramy? Ja też zakupiłam kupony na gruperze, ale dodatkowo musiałam jeszcze dużo dopłacić...Nie wiem co robić?
Wystawiona 12-12-2011 10:00
przez Paula (82.160.249.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Ja również zostałam oszukana przez Decoartis i GRUPERA. Od miesiąca próbuję się skontaktować bezskutecznie. Moje pieniądze przepadły!
Wystawiona 11-12-2011 21:53
przez Koala (109.243.166.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Potwierdzam wypowiedź poprzednią. Po wpłaceniu pieniędzy brak jakiegokolwiek kontaktu. Nie odpowiada na telefony i e-maile.
Wystawiona 06-10-2011 14:31
przez aga (77.88.151.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
szczerze odradzam korzystanie z internetowego sklepu DECOARTIS, nie realizują zamówień w terminie, nie można się dodzwonić, a na maile odpisują raz na tydzień, zero profesjonalizmu
Wystawiona 10-08-2011 21:14
przez mierchee (83.25.61.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.