więcej
strona to podstawa! To tak, jakbys nie mial siedziby swojej firmy. Internet jest kluczowe jesli chodzi o wyszukiwanie ofert, porownywanie ich, sprawdzanie opinii. Zacznij od strony, potem - pozycjonowanie, jakas minikampania bannerowa, marketing szeptany, moze rozsylanie ofert do firm, z ktorymi moglbys wspolpracowac. Do tego jest wiele innych rozwiazn ktore wspomagaja funkcjonowanie w sieci i sledzenie branzy/konkurencji jak chociazby monitoringu internetu (firma erudito to oferuje). Warto!| Dodano: 21 kwi 2011, 22:46
więcej
Witam,
chcialam zapytac o wasze doswiadczenia i odczucia zwiazane z tematem. Czy korzystacie z uslug firm oferujacych monitoring marki w Internecie? Czy sledzicie co i jak sie mowi o Waszej firmie w social media? W naszym kraju powstaje coraz wiecej ciekawych rozwiazan tego typu (chociazby teraz erudito wprowadza wersje testowe), wydaje mi sie, ze sa one bardzo wazne, jednak swiadomosc ich jest dosc niska, przez co male firmy wiele traca, bo nie maja dostepu do naprawde waznych i ciekawych informacji. | Dodano: 21 kwi 2011, 22:41
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie. Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.