negatywna
rozwiń
Internet słabej jakości mimo tego, że dostawca oferuje 10mb/s takiej prędkości nie ma, częste problemy z internetem. Każda rozmowa kończy się tym aby odłączyć ruter od prądu odczekać chwilę i podłączyć ponownie. Czekałem na serwis ponad tydzień i bez odpowiedzi a za tydzień braku Internetu i tak musiałem zapłacić. Konkurencja oferuje zdecydowanie więcej i jest bardziej kompetentna nie polecam firmy GeCon! Mamy rok 2020 a prędkość Internetu oraz jakość połączenia jak 15lat temu... zero postępu i wciskanie Internetu z starych nadajników
Wystawiona 22-10-2020 11:07
przez matik89 (80.100.197.*)
Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń
Ogólnie internetu nie polecam. Ciągłe awarie zrywanie łączą. A o promocjach i o tym że panowie zmieniają cennik to nawet nie raczyli poinformować. Jeśli chodzi o w pełni wykorzystywanie łącza to w weekenda można zapomnieć (no chyba że o 2 w nocy) a dni robocze tylko od 1-2 w nocy do 14-16 w dzień. Tragedia i Zgroza.
Wystawiona 25-04-2015 11:25
przez Zgroza (88.199.232.*)
Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.