Favore.pl

Informacje o użytkowniku "hotelgreen"

Informacje o użytkowniku "hotelgreen"

Wyślij zapytanie Pokaż na mapie Zobacz opinie lub Wystaw opinię Obserwuj
Użytkownik
hotelgreen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij wiadomość
Kontakt
LUCYNA MILLER
GREEN HOTEL
Wyślij e-mail
SASPOW 122
32-048 JERZMANOWICE
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl
Rejestracja
3 maj 2010, 15:32
Logowanie
17 kwi 2016, 9:55
STATYSTYKI
  • Opini pozytywnych 0
  • Opini neutralnych 0
  • Opini negatywnych 1
  • Aktywnych usług 2
  • Aktywnych produktów 0
  • Wpisów na forum 0
  • Wpisów w bazie wiedzy 0
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
negatywna
rozwiń Dnia 28 marca zarezerwowałam 2 pokoje na nocleg z 25/26 kwietnia. 29 marca dostałam informację o przyjęciu rezerwacji i konieczności dokonania wpłaty 350 złotych na konto hotelu. W dniu 21 kwietnia byłam zmuszona odwołać rezerwację z powodu choroby. Do dnia dzisiejszego tj.6 lipca nie doczekaliśmy się zwrotu wpłaconej kwoty, pomimo kilku telefonów i wysłanego pisma. Rozmowy telefoniczne były bardzo nieprzyjemne, żeby nie powiedzieć chamskie a na pismo nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi.
Odpowiedź z dnia 26-06-2014 09:00
Rezerwacje na długi weekend sa poprzedzane zadatkiem ktory jest gwarancja w obie strony a zadatek na podstawie art 394 kc Podstawowa rola zadatku to rekompensata za niewywiązanie się z postanowień umowy przez jedną ze strON
Wystawiona 06-07-2011 23:03 przez Jolanta Jawień (83.24.213.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.